Jonas Kjelberg, verovatno nije ni sanjao da će doprineti ostvarenju sna koji će promeniti svet (tele)komunikacija. Cenjeni predavač, autor i investitor u startap biznise, kao jedan od osnivača Skajpa i izvršni direktor u periodu njegovog velikog rasta, bio je deo jednog od najuspešnijih internet biznisa – jednostavne, inovativne ideje koja je revolucionalizovala telekomunikacije. Ulagao je u internet gigante kao što su Zalando, Rocket Internet, Avito, Lamoda, Jabong, and Hallo Fresh. Bio je i predsednik iCloud, pre nego što je prodat Apple-u i osnivač Player:IO. A, u maju govori na Direct Media Akademiji.
Direct Media Akademija pod nazivom “I have a dream” otvara vrata svim zainteresovanima koji žele da pričaju o strategiji brenda, komunkacijskom planiranju, istraživanju, digitalu, PR-u, društvenim mrežama, inovacijama, savremenim metodama i alatima, trendovima... ukratko, o svemu što čini i što će činiti svet advertajzinga. Inovativno poslovanje i digitalna transformacija biće teme o kojima će pričati specijalni gosti Akademije, svetski eksperti koji su ostavili i dalje ostavljaju trag u svetu komunikacija, poput Jonasa Kjelberga.
Kao govornik, uključujući priču o svom iskustvu u Skajpu, Jonas pokriva sve aspekte biznisa nove ere, kako u tehnološkom sektoru tako i u drugim oblastima: od aspekta prodaje, proizvoda, inovacija, kompanijske kulture i razvoja do biznis klime i preduzetništva. Kjelberg će učesnicima Direct Media Akademije, četvrtog, Festivalskog dana, 18. maja u Madlenijanumu, doneti priču o vizionarima, putu koji je potrebno prevaliti da bismo inovirali poslovanje i digitalno se transformisali. Doneće i odgovore na pitanja zašto su neke kompanije, marketinške agencije i pojedinci danas inovativniji od drugih i kako da učimo od njih i ostvarujemo svoje snove.
Direct Media Akademija je nastala 2012. godine kao interni edukativni program. Vremenom je rasla, razvijala se i otvorila vrata svim zainteresovanim polaznicima. Program je kreiran od strane tima Direct Media stručnjaka, sa ciljem da svoju ekspertizu i sveobuhvatan uvid u marketinške komunikacije, podeli sa kolegama, partnerima, preduzetnicima...
Ovogodišnji slogan Direct Media Akademije posvećen je obeležavanju 50 godina od smrti Martina Lutera Kinga.
Pročitajte još
Poslastica dana: Kolač od 3 nespojiva sastojka po receptu Slobe Stefanovića
Recept Slobodana Stefanovića za susam keks
02/05/2024
Saznajte višePrvomajski praznik u vili Đokovića kraj Rume: Srđan i Dijana u ovoj oazi okupljaju prijatelje
Vila Đokovića kod Rume oaza za druženje
01/05/2024
Saznajte višePrvomajski ručak po recepturi Jelene Đoković: Roštilja i ona, ali na poseban način
Prvomajski ručak Jelene Đoković
30/04/2024
Saznajte više