Tri stila za svaki dom: Predstavljanje nove kolekcije nameštaja za uređenje enterijera u JYSK-u

Tri stila za svaki dom: Predstavljanje nove kolekcije nameštaja za uređenje enterijera u JYSK-u

Autor: | 04/10/2018

0

Međunarodni maloprodajni lanac JYSK danas je u svojoj novoj prodavnici u Zrenjaninu predstavio najnoviji asortiman vrhunskog nameštaja sa danskim potpisom za sezonu jesen-zimu. Kolekciju krase tri različita i inovativna trenda za unutrašnje uređenje koji će svakom domu pružiti dozu luksuza – The Thinker, Creative Mind i Human Nature. Svaki trend kombinuje različite boje i teksture kojima stvara poseban ugođaj u enterijeru.

Uz naglašenu jednostavnost i harmoniju, trend The Thinker temelji se na klasičnom skandinavskom minimalizmu pri čemu preovladavaju plava, siva i crna boja, bez oštrih kontrasta koji odvlače pažnju.

Trend Creative Mind je zaigran i ležeran, a kombinuje ženstvene uzorke sa etno detaljima koji stvaraju privlačan i ugodan ambijent inspirisan boho i hippie stilovima. Osnovna obeležja ovog trenda su meke linije i svetle nijanse.

Tu je i trend Human Nature uz koji možete pobeći iz užurbane svakodnevice u vlastito mirno utočište gde je fokus na lepoti i snazi prirode. Ovaj trend dopušta kombinaciju prirodnih elemenata na savremen način tako da lako možete povezati smeđe, zelene i plave nijanse sa industrijskim materijalima, kao što su metal, staklo i drvo, ali i biljke.

Ove sezone predstavili smo tri jedinstvena stila koja odlično izgledaju zasebno, a jednako dobro funkcionišu i kada se kombiniju međusobno. Veliku pažnju posvetili smo materijalima, bojama i zelenilu pri čemu je vidljiv snažan uticaj skandinavskog dizajna. Uz JYSK proizvode svako može da stvori skladan ugođaj u prostoru“, izjavila je Zvjezdana Novak, JYSK-ova menadžerka za prodaju i marketing.

Uvođenjem ovih trendova, kao i novog koncepta uređenja naših prodavnica, JYSK planira da nastavi pozitivan rast u Srbiji koji pokazuju ostvareni rezultati u protekloj godini. „Prošle sezone zabeležili smo rast prometa u totalu za 18,4 odsto, ali i rast kupaca za 21,7 odsto. Ovi poslovni rezultati koje smo ostvarili govore nam da smo na dobrom putu kojim ćemo ići i dalje. Stoga nam je plan da sledeće godine otvorimo tri nove trgovine, tako da će do kraja 2019. godine JYSK u Srbiji imati ukupno 33 trgovine. To je ujedno i najviši plan za ekspanziju od svih zemalja u regionu. Verujemo našim kupcima, baš kao što oni veruju u nas“, izjavio je Zoran Malešević, retail menadžer JYSK-a za Srbiju.

Nova kolekcija JYSK namještaja već je dostupna u svim JYSK trgovinama u Srbiji. Uz novu kolekciju, JYSK je prezentovao i novi koncept uređenja prodavnica 3.0 u potpuno raličitom, skandinavskom stilu uz koji će kupci imati drugačiji i inspirativniji doživljaj kupovine.

Više informacija o JYSK-u možete pronaći na Facebook stranici i Instagram profilu, kao i na službenoj web stranici JYSK.rs.

Marija Milenković
Tagovi: JYSK