Lepa koža, sjajna kosa, uređeni nokti i besprekoran odabir odeće, ali stil karakteriše, možda i više od svega - odabir pravog parfema! Francuskinje su uvek znale kako parfem o njihovoj ličnosti govori više od reči i birale su ga s posebnom pažnjom, a nanosile za svaku priliku.
Među parfemima postoje klasici koji su se našli na stolu za ulepšavanje svake žene koja drži do sebe. Karakterišu ih snaga, moć i svevremeni duh koji odiše ženstvenošću i zavodljivošću.
1. Chanel No. 5 (1921)
2. Cacharel Anaïs Anaïs (1978)
Parfem koji se rado poklanja mladim devojkama i ima zaraznu cvetnu notu koja mu daje određenu lakoću i prozračnost. Kampanje parfema uvek su karakterisale grupe mladih devojaka koje uživaju u životu i svemu što im on nudi.
3. Guerlain Shalimar (1925)
Sve žene dođu u fazu kada žele isprobati parfem koji je nekad nosila njihova majka ili baka, a "Shalimar" je upravo takav ikonski miris. Opisuju ga kao jako ženstven, francuski elegantan i najčešće ga možete osetiti u pozorištu i operi, među ženama koje uživaju u umetnosti i kulturi.
4. Yves Saint Laurent Opium (1977)
5. Kenzo Flowerby Kenzo (2000)
Jedan od najprodavanijih parfema na svetu zasniva se na tri osnovne note: cvetna, puderasta i dinamična treća nota koja naglašava cvetnu kompoziciju, svežinu i diskreciju na kraju. Klasik koji takođe morate probati.
Pročitajte još
Zlatna jaja privlače sreću i bogatstvo: Za farbanje vam je potreban samo OVAJ začin
Zlatna jaja privlače bogatstvo
25/04/2024
Saznajte višeOgromno dvorište sa bazenom i vila kakve nema Dedinje: Ovako Sonja i Nikola Lazetić žive na Avali
Dom Sonje i Nikole Lazetića šumski raj
24/04/2024
Saznajte višeDelta Auto grupa otvorila najsavremeniji multibrend servisni centar u zemlji
Delta Auto grupa otvorila najsavremeniji multibrend servisni centar u zemlji
18/04/2024
Saznajte više
Komentari (0)