“Oriflame” lansirao novu brend poruku: Lepota na moj način

Oriflame kompanije lansirala je 7.3 svoju novu brend poruku “Lepota na moj način” u prelepom ambijentu hotela Square Nine.

Tom prilikom Oriflame je predstavio i svoje brend ambasadore Katarinu Gaj – jednu od omiljenih blogerki poznatu po svojim mnogostrukim talentima među kojima su pisanje, krojenje i fotografisanje, Biljanu Bursać – dr bioloških nauka i maratonca, Tamaru Ćosić – savetnicu za lepotu, Marinu Spasić – prvakinju Srbije u Kik boksu, pevačicu Nevenu Božović, glumicu Ninu Janković i vlogerku Janu Dačović poznatu mlađoj generaciji po zanimljivim vlogovima o lepoti i kozmetici – osobe koje na predivan i jedinstven način izražavaju svoju lepotu i sjajno predstavljaju poruku koju Oriflame ovom kampanjom želi da prenese.

Događaj je vodio iskusni Boško Jakovljević a prisutni su uživali u nastupu Nevene Božović koja je izvela svoju pesmu “Dangerous Drug”. Događaj je posebno ulepšalo i prisustvo Nine Badrić, prijatelja kompanije i Oriflame zaštitnog lica za tržišta Zapadnog Balkana, koja je takođe obradovala goste izvođenjem svoje pesme “Dani i godine”.

Svoje viđenje lepote tom prilikom sa nama su podelili i psiholog Gordana Nikić koja je istakla koliko je važno da se osećamo dobro da bismo se osećali lepo, Miloš Nadeždin – fotograf koji je učestvovao u kampanji izneo je šta za njega znači lepota u profesionalnom smislu a Davor Štefanek, prijatelj i ambasador kompanije za wellness program, takođe je podelio sa prisutnima da najviše lepote pronalazi u svom radu i porodici. Oriflame kompanija je ovom porukom i događajem istakla da kao kompanija koja se lepotom bavi već 51 godinu ima znanje i iskustvo i širok asortiman proizvoda tako da predstavlja pouzdanu podršku i partnera svakoj osobi u njenoj potrazi za autentičnim izrazom lepote.

Ostale vesti iz rubrike