Počele pripreme za treću Nike trku "We Run Belgrade"

Počele pripreme za treću Nike trku "We Run Belgrade"

Autor: | 13/08/2013

0

Treća po redu "WE RUN BELGRADE" trka najavljena je na vrlo neobičan način u atrijumu šoping centra Delta City. Veliki broj Beograđana prisustvovao je startu priprema za trku kada su neki od naših najpoznatijih sportista na trakama istrčali prvi od 100 hiljada kilometara, što je i cilj priprema za ovogodišnju trku koja će se održati 15. septembra u Beogradu. Kompanija Delta Sport, generalni distributer brenda Nike, već tri godine promoviše gradsko trčanje kao svetski trend koji je zahvaljujući njima i zaživeo u našem glavnom gradu.
Košarkaš Marko Kešelj, zlatni omladinski fudbalski reprezentativac Petar Golubović, prvotimac Partizana Saša Marković, kao i desetobojac Igor Šarčević istrčali su prvi kilometar i na taj način započeli odbrojavanje do 100 000 kilometara na velikom brojaču koji je na ovom događaju predstavljen. U pripremama za trku mogu da učestvuju svi, a broj pređenih kilometara meriće se putem Nike+ aplikacije za Android i Iphone.
Trka "WE RUN BELGRADE" pruža šansu svima da dostignu svoj maksimum i da se zabave trčeći, što je i cilj Nike-ove kampanje "RUNFREE" u okviru koje je počelo zagrevanje za septembarsku trku. Trka je namenjena kako profesionalnim, tako i rekreativnim sportistima, koji svakoga dana teže da nadmaše sopstvene granice, da postave i ostvare lične ciljeve i dosegnu trenutak slave koji su sami odredili.
- Odlično iskustvo sa prethodne dve Nike trke, ohrabrilo nas je da ambicioznije pristupimo ovogodišnjoj i da inspirišemo trkače da na pripremama za trku pretrče 100.000 kilometara, što ćemo meriti pomoću Nike+ aplikacije za Android i Iphone. Kampanja kojom promovišemo gradsko trčanje traje već tri godine, priključio nam se veliki broj trkača, među kojima je dosta poznatih ličnosti, i svi zajedno smo uspeli da Beograd svetu predstavimo kao jednu od vodećih evropskih metropola u kojoj je svetski trend gradskog trčanja zaživeo - rekao je Nike brend menadžer za Srbiju, Nenad Mirković.
Informacije o kampanji, kao i o samoj trci dostupne su na zvaničnoj Facebook stranici Facebook.com/NikeRunningSrbija koja broji skoro 150.000 fanova, a zvaničan hashtag kampanje je i ove godine #WeRunBGD.

Komentari (0)

Loading
Goran Anicic hellomagazin