Nielsen je jedna od najvećih globalnih kompanija koja posluje u više od 100 zemalja sveta, i pokriva preko 90% svetske populacije. Svojim klijentima nudi analize koje pomažu u razvoju i praćenju tržišta. Takođe, meri gledanost i oglašavanja na TV ekranima, prati prodaju robe široke potrošnje i omogućava proizvođačima i trgovcima uvide o kretanju kategorija.
O počecima kompanije, kupcima i planovima za 2018. godinu govorio je gospodin Andrej Dvojčenkov, Managing Director kompanije Nielsen. Tokom radnog doručka prisutni su mogli da čuju informacije o paradoksima, promenama i različitim uticajima kojima su izloženi kupci u današnje vreme.
-Zadovoljstvo mi je što sam bio u prilici da Vas ugostim i zajedno obeležimo 15 godina postojanja kompanije Nielsen u Srbiji. Misija Nielsena je da svojim klijentima pruži što jasniju sliku i podatke o tome šta potrošači i kupci gledaju, ali i kupuju. Svet u kome se kupac nalazi se menja brzinom bez presedana, u kome se mediji i trgovci prepliću. Fokusirani smo na inovacije, kako bi bili u koraku sa trendovima na tržištu i kako bi našim klijentima mogli da omogućimo korisne, praktične i konkretne alate koji im pomažu da donose strateške odluke u poslovanju na svakodnevnom nivou, istakao je gospodin Dvojčenkov.
O trendovima u Srbiji i regionu, tome šta sa rafova privlači pažnju kupaca i pokreće ih da kupuju, o njihovom ponašanju, promenama, i novim uticajima govorio je gospodin Ivan Šašić, Advanced Analytics Consultant.
-Tehnologija menja kupovne navike kupaca. Naši kupci prate cene i upoznati su sa asortimanom trgovaca. Promocije su realnost našeg tržišta i u prethodnoj godini su činile 38% ukupnog volumena. Prilike za rast postoje! Sa pravim podacima moramo da ih iskoristimo!– rekao je gospodin Šašić.
Pročitajte još
Hristina Popović smršala 27 kilograma, evo kako sada izgleda
Hristina Popović smršala 27 kilograma, svaka čast
05/12/2025
Saznajte višeSkijanje dobija svoj beauty momenat: Lilly otvara make-up studio na Kopaoniku
Lilly Drogerie po prvi put predstavlja Lilly make-up studio na snegu, jedinstvenu postavku koja će biti otvorena za sve posetioce planine do 1. aprila 2026. godine
05/12/2025
Saznajte višePosle Holivuda ekipa novog Avatara stiže u Evropu, treći film kod nas u bioskopima od 18. decembra
Avatar: Vatra i pepeo stiže i kod nas u bioskope
05/12/2025
Saznajte višeZimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte više