U periodu od 17. do 25. oktobra, jesenji dani biće obojeni kreativnošću dizajnerskih zvezda i mladih talenata na 54. Perwoll Fashion Weeku.
Ovogodišnja tema omiljene modne manifestacije nosi snažnu poruku - PokušAI!, kroz koju podstiče mlade kreativce, dizajnere i umetnike da se prepuste mogućnostima veštačke inteligencije u procesu modnog stvaralaštva. Svi ljubitelji mode imaće priliku da vide revolucionarne kreacije, ali i budu deo različitih modnih aktivnosti na poznatoj lokaciji – Hangar, Luka Beograd.
Revija „Fantastično putovanje” svečano će otvoriti manifestaciju koja u sebi nosi duboku emociju i sećanje na Slađanu Milošević, čija je umetnost ostavila neizbrisiv trag.
Više od 40 kreatora, stilista i kostimografa iz bivše Jugoslavije predstaviće svoje radove inspirisane ovom jedinstvenom modnom ikonom. Neki od njenih najvećih hitova koji su godinama spajali svet umetnosti, mode i muzike, pratiće korake mnogih poznatih ličnosti koji će se naći na pisti.
Pored velikog broja revija istaknutih dizajnera, na repertoaru se nalazi i finale konkursa Fashion Incubator by Perwoll, u okviru kojeg će mladi talenti pokazati pred publikom svoje kreacije i osigurati mesto u modnom svetu. Kroz ovo takmičenje, brend Perwoll pruža jedinstvenu priliku mladim dizajnerima da istražuju nove ideje i koncepte u savremenom svetu sa fokusom na sporu modu.
Kao i svake godine, brend Perwoll je generalni sponzor manifestacije, a temu koju posebno ističe je „Rethink NEW“ u okviru koje stavlja akcenat na značaj promene svakodnevnih navika i smanjenja negativnog uticaja na životnu sredinu. Perwoll nas podseća da prava lepota mode nije samo u njenoj spoljašnjoj privlačnosti, već i u njenoj moći da inspiriše promene koje su dobre za našu planetu.
O kompaniji Henkel
Henkel, sa svojim brendovima, inovacijama i tehnologijama, zauzima vodeće pozicije na tržištu širom sveta u industrijskom i potrošačkom sektoru. Poslovni sektor Adhezivi Tehnologije je globalni lider na tržištu lepkova, zaptivača i funkcionalnih premaza. Sa sektorom Consumer Brands, kompanija drži vodeće pozicije posebno u sektorima pranja veša i održavanja domaćinstva i nege kose na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta.
Tri najjača brenda kompanije su Loctite, Persil i Schwarzkopf. U fiskalnoj 2023. godini, Henkel je ostvario prodaju od preko 21,5 milijarde evra i prilagođeni operativni profit od oko 2,6 milijarde evra. Prioritetne akcije Henkel-a su uvrštene u nemački indeks DAX. Održivost ima dugu tradiciju u Henkel-u, a kompanija ima jasnu strategiju održivosti sa specifičnim ciljevima. Henkel je osnovan 1876. godine i danas zapošljava raznovrsni tim od više od 48.000 ljudi širom sveta - ujedinjen jakom korporativnom kulturom, deljenim vrednostima i zajedničkom svrhom: „Pioneers at heart for the good of generations“. Za više informacija, molimo vas posetite www.henkel.rs.
Pročitajte još
Rolka Jovane Joksimović savršena za miholjsko leto, boja je pravi hit FOTO
Rolka Jovane Joksimović hit sezone
30/10/2024
Saznajte višeMama i ćerka sinoć obukle iste pantalone! Nesvakidašnji modni duel Anice Dobre i Mine Sovtić
Modni duel Anice Dobre i Mine Sovtić
30/10/2024
Saznajte višeJovana i Kristina u modnom duelu: Voditeljke ponele jesenji hit komad i uopšte im ne stoji isto
Jovana Joksimović i Kristina Radenković u modnom duelu
28/10/2024
Saznajte višeJedna visoka 182 cm, druga mnogo niža, Melina i Jovana obukle identičnu haljinu
Modni duel Meline Džinović i Jovane Pajić podelio javnost, kome bolje stoji
27/10/2024
Saznajte višeSandra Kalinić u javnosti bez šminke, jedan detalj nismo mogli da ne primetimo
Izgled Sandre Kalinić je besprekoran
27/10/2024
Saznajte višeModni duel Tamare i Leticije: Ponele iste košulje na potpuno drugačiji način
Tamara Vučić i kraljica Leticija neguju isti modni stil
22/10/2024
Saznajte više
Komentari (0)