Prelepa Šarliz Teron još jednom je “pozajmila” svoje “telo od milijardu dolara” čuvenoj kući “Dior” za novu kampanju parfema “J'Adore”, čije je zaštitno lice već nekoliko godina. Oskarovka je u zlatnoj haljini ovog brenda ponovo prošetala ispred objektiva slavnog Pitera Lindberga, koji je otkrio svojim pratiocima na Fejsbuku kako je izgledalo noćno snimanje na ulicama Pariza.
A za Šarliz je malo reći da je zanosna, slažu se čelnici čuvene francuske kuće. Zato su ovu kampanju i nazvali “Gold” – zlatna. Na novim fotografijama vidimo njeno savršeno lice, ali i siluetu u polumraku dok hoda mokrim avenijama i govori:
- U novom svetu je sve moguće. Budućnost je svetla, budućnost je zlatna, budućnost je – žena. Prošlost može biti lepa, ali to je samo sećanje, ne i mesto za život. Stvorite sopstvenu priču, sada je pravo vreme za to. I idite prema svetlosti. Budućnost je zlato, obožavam Dior (j'adore Dior).
Pročitajte još
Kojoj priliči uz godine? Anastasija totalno iskopirala JK, nakon samo 48 sati uradila isto
Modni duel Anastasije Ražnatović i Jelene Karleuše
10/05/2024
Saznajte višeSrpski stilista Stefan Orlić u finalu Eurosonga! Kostim predstavnice Austrije bacio Evropu u trans
Stefan Orlić oduševio kostimom za predstavnicu Austrije na Eurosongu
10/05/2024
Saznajte višeKatja Lazukić oduševila trendi kombinacijom: Ovaj komplet ćete želeti i za sebe i za svoje ćerke
Katja Lazukić oduševila prolećnim kompletom
09/05/2024
Saznajte višeTamara Vučić suptilnom simbolikom na haljini odala poštu kineskoj kulturi i tradiciji
Haljina Tamare Vučić krije suptilnu simboliku
08/05/2024
Saznajte višeTamara Vučić sa suprugom dočekala predsednika Kine, haljina Roksande Ilinčić pobrala sve komplimente
Tamara Vučić u haljini Roksande Ilinčić dočekala predsednika Kine
08/05/2024
Saznajte više
Komentari (0)