Dženifer Lopez predstavila je nedavno svoj najnoviji modni poduhvat - odeću, aksesoare i kolekciju za kuću za američki brend "Kohl's". Pevačica i glumica koja je zaštitno lice modnog brenda "Guči" nada se da će ovoga puta imati više uspeha.
Naime, Dženifer je otkrila kako joj je najveće razočaranje u karijeri bila upravo njena kolekcija odeće.
- To je bilo jako tužno za mene. Imala sam osećaj kao da uopšte nemam šansu, činilo mi se da sam stavljena u situaciju iz koje ne mogu napolje , a moje je ime bilo na etiketama stvari koje mi se nisu dopadale - otkrila je Dženifer .
Lopezova je u modnom svetu debitovala sportskom kolekcijom, koja je naišla na osudu modnih kritičara, jer je bila preskupa i napravljena od jeftinih materijala.
- Tada nisam dovoljno dobro poznavala modni biznis i nisam imala nikakvu kreativnu kontrolu - objašnjava pevačica, čija se modna linija definitivno ugasila 2009. godine.
Četrdesetdvogodišnja pevačica tvrdi kako iza nove kolekcije za "Kohl's", koju je kreirala zajedno sa suprugom Markom Antonijem, stoji u potpunosti te kako po prvi put u životu stvari izgledaju upravo onako kako ih je zamislila.
Slične Vesti
Pročitajte još
Veliki petak u domu Nataše Bekvalac: Kad vidite ko je zadužen za ukrašavanje jaja, istopićete se
Nataša Bekvalac ofarbala jaja za Uskrs
03/05/2024
Saznajte višePorodica ponovo na okupu: Kaća Grujić blista u zagrljaju muža, ćerka Katja najsrećnija
Katarina Grujić otputovala kod muža u Atinu
03/05/2024
Saznajte višeIrina Vukotić i zgodni doktor slave u Parizu: Ljubav i sreća više se ne mogu sakriti
Irina Vukotić i Radmilo Janković imaju veliki razlog za slavlje
03/05/2024
Saznajte više
Komentari (0)