Tina Đorđević: Upornost, odlučnost, hrabrost – sveto trojstvo presudno za svaki uspeh

-Upornost, odlučnost, hrabrost – to je sveto trojstvo presudno za svaki uspeh, kaže direktorka Sektora za marketing Apoteke Beograd

Apoteka Beograd najveći je sistem primarne zdravstvene zaštite u našoj zemlji, lider na ovom tržištu, sa bogatim opusom kvalitetnih proizvoda koji ni korak ne zaostaju za najvećim svetskim brendovima. Danas je na čelu Sektora za marketing ove ustanove, koja ima veliki ugled i tradiciju, jedna mlada dama, koja je znanje sticala na prestižnim obrazovnim institucijama u Evropi i kalila se radeći u velikim kompanijama. No, Tina Đorđević rešila je da se vrati u Beograd i da u metropole u kojima je živela ubuduće odlazi samo kao turista. Zbog toga smo je na početku razgovora upitali da li je zadovoljna odlukom da karijeru nastavi u domovini.

– I te kako. Posle master studija na Evropskom univerzitetu za internacionalni menadžment, kao jedan od najboljih studenata, završila sam i nemački jezik na Gete univerzitetu u Frankfurtu. U Evropi sam odsanjala deo svojih snova. Stekla sam ogromno iskustvo, upoznala drugačije poslovno okruženje, ostvarila predivna poznanstva i stekla nekoliko dobrih prijatelja. To mi je pomoglo da bolje razumem svetska kretanja i da još više prihvatim lepotu i potencijal naše zemlje. Kada sam se vratila u Beograd, moja očekivanja nisu bila velika. Mnogo je veća bila želja da svojim znanjem pomognem procesu pozitivnih promena. Posle godina provedenih u uređenoj Evropi obradovala su me poboljšanja vidljiva na svakom koraku: nova gradilišta, doterane fasade, sređeni parkovi, rekonstruisan Trg Slavija sa modernom muzičkom fontanom… Deo grada, gde je bilo groblje brodova i gde mi je u detinjstvu bilo zabranjeno da odlazim, postao je najlepši zahvaljujući projektu Beograd na vodi. Konačno, uz jasnu viziju, grad kreće napred. Samo ljudi sa idejom mogu da je pretvore u stvarnost i da svojim radom svakodnevno doprinose da Beograd stane rame uz rame sa evropskim i svetskim metropolama. Ovde na prvom mestu mislim na tadašnjeg gradonačelnika, a sadašnjeg ministra finansija Sinišu Malog. Lično uvažavam sve što je uradio za ovaj grad. Zadržala me je nova energija koja je uneta u Beograd.

U Apoteci Beograd direktor ste Sektora za marketing. Koliko se vaše prethodne pozicije razlikuju od sadašnjih poslovnih izazova?

– Imala sam prilike da radim i u inostranstvu i u Srbiji. Radila sam u D2 i naftnoj industriji u Nemačkoj na rukovodećim mestima. Iskustvo koje sam stekla u tako značajnim kompanijama izuzetno je dragoceno. Pozicija direktora Sektora za marketing u Apoteci Beograd bila je još jedan izazov za prepoznavanje potencijala firme u kojoj radim. Kroz brojne marketinške akcije i druge oblike modernog marketinga, kao jednog od ključnih alata za razvoj uspešnog poslovnog okruženja, trudim se da doprinesem boljem prepoznavanju brenda Apoteka Beograd na tržištu u kome vlada jaka konkurencija. U tom procesu dodatnu snagu pronalazim u činjenici da imamo vrhunske proizvode koji su dostupni po ceni, a po kvalitetu ne zaostaju za najvećim svetskim brendovima.

Pored zavidnog obrazovanja i iskustva, šta je još bilo presudno za vaš uspeh?

– Upornost pre svega. Odlučna sam u nameri da ostvarim svaki cilj, a uvek sam imala cilj i bila hrabra da budem svoja i drugačija. Moj moto je da nikad ne odustajem, već uvek idem napred. Ako su izazovi visoki, ja idem više. Nikad se ne zadovoljavam osrednjošću i ne pristajem na kompromis. Ne čekam da me neko posluži, već tražim ono što želim u životu.

Kako se opuštate posle napornog radnog dana?

– Bar jednom nedeljno odlazim na relaksacionu masažu, koja mi najviše prija posle napornog dana. Redovno vežbam i trčim i na taj način oslobađam se stresa koji donose svakodnevne obaveze. Pored fizičke neophodna je i dobra mentalna kondicija, pa se trudim da pronađem vreme da pročitam dobru knjigu. I, naravno, važno je puno smeha.

Bez kojih sitnica ne biste mogli da zamislite život?

– Bez onih od kojih zavise moja kreativnost i životna energija koju akumuliram, a to su trenuci kada uhvatim pogled, osmeh, vreme za maštanje.

Kakvi su poslovni planovi za naredni period?

– Težim stalnom usavršavanju. Konstantno učenje danas je neminovnost. Bez obzira na sve, znanje je najveća moć. To je bogatstvo koje vam niko ne može oduzeti koliko god da ga imate.

 

Hellomagazin.rsPromo

Više o temama: