Sedam namirnica za poboljšavanje koncentracije

123

Ukoliko vam je teško da se koncentrišete konzumirajte ove namirnice.

Namirnice bogate vitaminom E kao na primer badem, poboljšava pamćenje. Neke namirnice pomažu da se fokusirate uključujući repu, tamnu čokoladu, spanać, kafu, zeleni čaj i plave bobice. Predstavljamo vam nekoliko super namirnica koje će vam pomoći da povećate vašu koncentraciju. Uključite ove namirnice u svakodnevnom životu i primetite razliku:
kafa
Kafa

Svi mi volimo kafu, njen miris i ukus koji nas osvežava. Naš dan nikada ne počinje bez šoljice jutarnje kafe. Kafa sadrži sastojak koji se zove kofein koji povećava nivo kiseonika u krvi i čini nas opreznim i pomaže nam da se fokusiramo.
Pogledajte i Kofein poboljšava pamćenje

Jaja

Jaje je jedna od namirnica koja nam pomaže da se fokusiramo. Jedinjenje prisutno u jajima – holin je odgovorno za jačanje koncentracije.
cvekla
Cvekla

Cvekla je slatkasto povrće koje je odlično za mozak! Cvekla poboljšava kognitivne sposobnosti i poboljšava fokus i koncentraciju.
Pogledajte i 5 prirodnih napitaka za bolje pamćenje.
crna-cokolada
Tamna čokolada

Konzumiranje nekoliko kockica tamne čokolade svaki dan, može definitivno povećati vaš fokus i koncentraciju. Tamna čokolada sadrži kofein i povećava budnost, a magnezijum prisutan u njoj pomaže da se rešite strasa.
orah
Orah

Prema nedavnom istraživanju, orasi mogu poboljšati koncentraciju. Vitamini i minerali prisutni u orasima imaju sposobnost da povećaju memoriju i koncentraciju.
Pogledajte i Dijete utiču na pamćenje

Banana

Banane takođe pomažu da povećate koncentraciju, jer je bogata kalijumom i esencijalnim mineralima koji čuvaju mozak i nervni sistem netaknutim.
zeleni-caj
Zeleni čaj

Studije pokazuju da zeleni čaj takođe poboljšava raspoloženje i koncentraciju. Popijte svoju šolju zelenog čaja jer povećava koncentraciju.

Ženski magazinGetty/Thinkstock

Više o temama: