Nikada nećete smršati ako ne zaboravite ove navike

zdravlje dorucak hrana

Eliminacija masnih naslaga nije laka, ali ponavljanje ovih grešaka vam u tome svakako neće pomoći.

Proveravate mejlove u krevetu

Verovatno ste se zapitali:

– Kako moj telefon može da povezan sa gubljenjem kilograma? – Mnogi muškarci i žene misle da njihovi telefoni i kompjuteri nemaju veze sa uticajem na zdravlje i fitnes, ali u pitanju je domino efekat. Proveravanje društvenih mreža i mejlova vas odvaja od kvalitetnog sna, pa vam treba više da zaspite i lošije spavate. Studija Društva za endokrinologiju otkriva da gubitak od 30 minuta sna dnevno može da utiče na gomilanje kilograma, rezistentnost insulina i negativno utiče na vaš metabolizam.

Birate niskokalorične alternative

Kada previše ograničite unos kalorija, utičete na nivo leptina i grelina, dva ključna metabolička hormona koja mogu da podignu nivo apetta.

– Redukcija kalorija vodi ka višem nivou grelina (hormona koji stimuliše glad) i nišem nivou leptina (suzbija glad i poboljšava sposobnost tela da sagoreva masti) – kaže koautor knjige Green foods for men: Powerful foods for a clean, healthy diet Dženi Vesterkamp.

Najbolja dijeta je ona za koju ni ne znate da je držite. To znači veći unos dobrih stvari, kao što su cele, neprocesuirane, antiupalne namirnice. Prestanite da brojite kalorije i fokusirajte se na kvalitet namirnica koje unosite u organizam.

Preskačete zeleniš ujutru

Povrće za doručak verovatno nije vaš prvi izbor, ali bi trebalo da bude.

– Zeleniši su esencijalni za obezbeđivanje vlakana što utiče na sitost i B vitamin, koji podiže energiju u telu i održava vaš metabolizam nu punoj brzini. Počnite polako tako što ćete dodati spanać uz kajganu ili napraviti zeleni smoothie za doručak – kaže ona.

Dodajete previše aditiva u kafu

Koliko šećera, mleka, sirupa, šlaga stavljate u kafu? Svi ovi dodaci utiču na unos dodatnih kalorija. Mnogi ljudi ne shvataju i da, prema Američkoj asocijaciji za srce, dnevni unos kafe ne treba da bude veći od 37 grama odnosno 9 supenih kašika (150 klaorija). Takođe treba da smanjite količinu šećera koju stavljate u kafu.

Izostavljate proteine u doručku

Prema studiji koja je sprovedena na Univerzitetu u Misuriju, doručak koji sadrži 35 grama proteina sprečava gomilanje kolograma, smanjuje dnevni unos hrane, suzbija glad i stabilizuje nivo glukoze. Štaviše, doručak sa visokim procentom proteina omogućava manji unos dnevnih kalorija za čak 400 i obezbeđuje normalan nivo šećera u krvi.

Za doručak je najbolje da jedete jaja i mlečne proizvode.

menshealth.rsguliver/thinkstock

Više o temama: