Namirnice za jačanje noktiju

nokti

Svaka žena voli kada su joj nokti lepi i negovani. Međutim, ako su tanki i lomljivi, unošenjem ovih namirnica u organizam možete im pomoći…

Blitva

Blitva je veoma bogata biotinom (vitamin H) koji je bitan za jačanje noktiju. Pored blitve, odlični izvori biotina su i šargarepa, kozije mleko, jaja, losos, banana, i bobičasto voće.

Piletina

Proteini su izuzetno bitni za jačanje noktiju, a pileće meso je bogato proteinima. Proteini će pomoći da nokti budu zdravi i vrate prirodan sjaj. Ukoliko niste ljubitelj piletine, jaja, morski plodovi i žitarice su takođe dobri izvori proteina.

Morski plodovi

Morski plodovi su izvor cinka koji je važan sastojak za zdravlje noktiju, a i za jačanje imunološkog sistema. Namirnice koje su pored morskih plodova bogate cinkom su: soja, spanać, kakao i koštunjavo voće.

Pasulj

Ukoliko imate problema sa lomljenjem kontiju, moguće je da vašem organizmu nedostaje gvožđa. Pasulj je veoma boga gvožđem, a ako ne volite da jedete pasulj, možete pokušati sa nekom od ovih namirnica: sve vrste mahunarki, zeleno lisnato povrće, sušeno voće, crveno meso, kakao.

Lepota&ZdravljeGuliver/Thinkstock

Više o temama: