On je frizerski kralj društvenih mreža: U trendu je ono što ja objavim na Instagramu

Frizerska zvezda Gaj Tang tvrdi da ga nije briga šta rade slavni i koju boju kose biraju, već ga najviše inspirišu likovi iz stripova. Taj američki kolorista jedan je od trenutno najmoćnijih frizera na svetu, ali klijente ne prima već više od četiri godine.

Frizerska senzacija koja ne sledi trendove već ih stvara, Gaj Tang, jednom je u šali rekao: “U trendu je ono što ja objavim na Instagramu”.

Frizerska zvezda tvrdi da ga nije briga šta rade slavni i koju boju kose biraju, već ga najviše inspirišu likovi iz stripova. Taj američki kolorista jedan je od trenutno najmoćnijih frizera na svetu, ali klijente ne prima već više od četiri godine. Realno, i ne treba ju mu. Na YouTube-u prati ga više od dva miliona obožavaoca, koje od milja zove HairBesties, a isto toliko ima ih i na Instagramu, što je dovoljan dokaz njegovog kvaliteta. Poseban je po tome što voli da edukuje ljude i podržava kolege.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Guy Tang® (@guy_tang) on

Dok drugi koloristi skrivaju svoje tajne i koliko tačno boje i razvijača treba pomešati da bi se dobila trenutno najpopularnija boja, smeđa s ljubičasto-ružičastim odsjajem, Tang ceo proces detaljno opisuje u svojim videima i objavama na Instagramu.

Kosa mu je dala smisao. Tako tvrdi da će se ove godine sve vrteti oko puderastih tonova boje kože, bež i svetloružičastih. Zbog toga putuje svetom i podučava o svojim metodama i svojoj filozofiji bojenja kose.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Guy Tang® (@guy_tang) on

Njegovi videi nisu samo edukativni nego i jako zabavni. Gledaju ih mnogi pa i laici, koji se posebno dive njegovoj spretnosti. Popularizovao je i tzv. balayage, metodu bojenja kose koja dopušta da se pramenovi slobodno boje četkom, za razliku od metode po kojoj se kosa boji i potom omotava folijom.

Gaj je odrastao u Oklahomi, gde je češljao kosu igračkama kao što su “Moj mali poni” i She-Ra iz megapopularnog crtanog filma osamdesetih “He-Man”. Učio je i fotografiju što mu je dosta pomoglo u karijeri influensera.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Guy Tang® (@guy_tang) on

Tvrdi da se, dok je odrastao, borio s identiteom i pronalaženjem svojeg “ja”, ali sve se promenilo kada je najzad otkrio kosu što mu je dalo smisao i svrhu u životu. Kaže da nikada nije planirao da će mu se nešto dogoditi vezano uz društvene mreže, objavljivao je videa samo da bi se zabavio, ispunio neku prazninu i kako bi ljudima promenio život.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Guy Tang® (@guy_tang) on

Ne vidimo često da vrhunski profesionalci eksperimentišu sa svojom kosom, što nije slučaj kod njega. Na primer, u jednom videu napravio je sebi trajnu i izjavio da veruje u taj proces jer to više nije isto kao ono što se moglo videti osamdesetih, žene s kosom kao klovnovskom perikom. Za njegov rad zainteresovali su se i drugi youtuberi te ga često zovu u pomoć jer mu veruju.

– Jutjuberi me traže i sve ih tretiram isto, svi su oni za mene posebni – rekao je. Sarađuje s njima i oni na Jutjubu objavljuju videa procesa bojenja kose na svojim društvenim mrežama čime obe strane profitiraju – dolazi im nova publika koja dosad možda nije bila upućena u njihov rad.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Guy Tang® (@guy_tang) on

Objasnio je to ovako: Uočili su ga prvenstveno na Instagramu gde ne možete pobeći od fotografija predivno obojene šarene kose. Pre dve godine veliki trend bila je fluorescentna kosa koja svetli u mraku, a influenseri još oduševljavaju svoje pratioce nemogućim bojama kose kao što su neonskozelena i kraljevskoplava.

Ali Gaj tvrdi da je žuta nova crna. Žuta! Baš kao ona koju nose junakinje iz stripova i crtanih filmova – što uvek navodi kao najveću inspiraciju. Smatra da s bojom kose ne treba biti striktan, već da to treba biti način izražavanja. Pa iako uvek traži novu formulu za najlepšu i najupečatljiviju plavu boju, koju voli većina holivudskih diva, misli da je dobro nekada iskočiti iz kalupa i pokušati nešto novo i time sebi osvežiti identitet.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Guy Tang® (@guy_tang) on

Sve to i više postiže bojama za kosu koje je kreirao u saradnji s jednim poznatim svetskim brendom.Otkrio je i koliko su se u toj kompaniji uspeli približiti njegovoj viziji:

– Niko nije rekao da će biti lako… Kako vreme prolazi sve mi je lakše približiti se svojoj viziji. To zahteva evoluciju, a ja stalno napredujem

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Guy Tang® (@guy_tang) on

hellomagazin.rs/m.g.Instagram/guy_tang

Više o temama: