Trodnevna dijeta za brze rezultate

Prve varijante trodnevne dijete nastale su krajem osamdesetih, a zvale su se vojnička dijeta, mornarska dijeta ili jednostavno – trodnevna dijeta.

Zajedničko im je samo trodnevno trajanje i obećanje gubitka četiri, pet ili više kilograma u tri dana. Većina varijanti uključuje konzumaciju velikih količina tunjevine i povrća, kao i sladoled uveče, uz ispijanje bar četiri čaše vode, navodi miss7zdrava.

Sama dijeta je energetski vrlo restriktivna i obećava relativno brz gubitak kilograma u kratkom periodu što sa sobom nosi rizik od usporavanja metabolizma, a samim tim kao posledicu ima vraćanje kilograma nakon što se dijeta završi. Jedina prednost ovakvog režima je što je kratkotrajan, pa neće doći do deficita vitamina i minerala.

Prvi dan

Doručak: pola grejpfruta, jedano parče tosta, dve kašičice namaza od kikirikija, kafa ili čaj (misli se na pravi čaj s kofeinom)

Ručak: pola šoljice tunjevine, parče tosta, kafa ili čaj

Večera: 100 g bilo koje vrste mesa, šoljica graška, pola banane, manja jabuka i šoljica sladoleda od vanile

Trodnevnom dijetom pojedine osobe mogu izgubiti čak do četiri  kilograma (s tim da se tu prvenstveno radi o gubitku vode), ali osećaj zadovoljstva zbog brzih rezultata je veliki

Drugi dan

Doručak: jedno jaje, parče hleba i pola banane

Ručak: šoljica svežeg sira ili parče tvrdog sira, jedno tvrdo kuvano jaje i pet slanih krekera

Večera: dve viršle, šoljica brokolija, pola šoljice šargarepe, pola banane i pola šoljice sladoleda od vanile

Treći dan

Doručak: pet slanih krekera, šoljica tvrdog sira i manja jabuka

Ručak: tvrdo kuvano jaje i parče tosta

Večera: šoljica tunjevine, pola banane i šoljica sladoleda od vanile

hellomagazin.rsguliver/thinkstock

Više o temama: