Tri vrste namirnica koje morate uvrstiti u ishranu ako želite da smršate

Večno pitanje: kako jesti a ostati fit? Iako nije lako, moguće je da imate željenu kilažu a da ne gladujete. Potrebno je samo da dobro osmislite svoj jelovnik i u njega uvrstite tri vrste namirnica  koje su prijatelji vaše idealne linije. 

Nemasni proteini

Nemasni proteini, bez obzira da li su biljnog ili životinjskog porekla, mogu da vam pomognu da ostanete siti.  Piletina, ćuretina, jaja, losos, teletina, bakalar, tuna neka su nađu na meniju svakog dana jer su moćni saveznici u borbi sa viškom kilograma.

 

                                                                                                                                                        Celovite žitarice 

Celovite žitarice kao što su smeđa riža, quinoa, zob, heljda i ječam su poznate kao dobri ugljeni hidrati jer su bogate vlaknima i održavaju zdrav nivo šećera u krvi.  Dugo drže osećaj sitosti i bogate su vlaknima koji će pomoći kod održanja zdrave telesne težine i smanjenja holesterola u krvi

Povrće
Koliko je povrće dobro za zdravlje učimo još od malih nogu i ono definitivno mora da bude deo svakog ručka.  Povrće s visokim sadržajem vlakana kao što je brokoli, spanać, kelj, kukur, dodatno  pomaže u mršavljenju.

Hellomagazin.rsGuliver/Thinkstock

Više o temama: