Lekovita svojstva u zalogaju dinje

Lubenice i dinje nikad nisu bile dostupnije, jer im je sezona. Ukoliko želite da čitavu lubenicu za samo nekoliko sekundi pretvorite u sok i sipate u čaše, OVDE pogledajte i kako to da učinite.

A dok većina dinju ubraja u voće, treba podvući da je ona u stvari povrće!

Unutrašnji, jestivi, deo najčešće je narandžaste ili svetlozelene boje, a šupljina je ispunjena semenkama. Dinja pomaže u regulisanju krvnog pritiska, mršavljenju i ublažava nadutost, a dobar je izvor fosfora, kalcijuma, kalijuma, magnezijuma i vitamina.

Zahvaljujući visokom sadržaju vode i niskom sadržaju šećera, idealno je letnje osveženje. Dinja sadrži snažne antioksidanse, vitamin C i beta-karotene koji pomažu u očuvanju kože i nastanku preplanulog tena, piše Wall.

S obzirom na to da 90-95% njenog sastava čini voda, idealna je namirnica za hidrataciju tokom vrućih letnjih dana.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by はるこ (@haruko_lived_in_sh) on

Iako se za konzumaciju preferira sočno meso dinje, semenke su takođe jestive, sadrže proteine, vlakna i omega-3 masne kiseline.

Dinja sadrži nutrijente važne za zdravlje očiju – beta karoten, iz kojeg se oslobađa vitamin A, vitamin C, lutein i zeaksantin.

Dinja je bogata kalijumom koji je potreban za regulisanje ravnoteže vode, kao i kiselo-bazne ravnoteže. Takođe, on igra važnu ulogu u prenosu električnih impulsa do srca.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Comincia per R (@cominciapererre) on

hellomagazin.rsGuliver/Thinkstock, instagram

Više o temama: