Isprekidani post: Ishrana uz koju ćete biti siti, ali će kilogrami nestajati

Isprekidani post postao je totalni hit u svetu

Ljudi praktikuju isprekidani post da bi smršali, unapredili svoje zdravlje i pojednostavili život. Mnoga istraživanja pokazuju kako ova dijeta ima poseban učinak na organizam i kako može čak i produžiti život.

Skandinavska dijeta osvaja svet: Za svaki obrok četiri šake hrane iz različitih grupa namirnica

Isprekidani post je oblik dijete kojim sami sebi određujete vremensko razdoblje između posta i jela. Ne precizira koju hranu smete i ne smete da jedete, nego samo kada bi trebalo da jedete.

Tri metode za praktikovanje privremenog posta

Prva metoda je 16/8, ona uključuje preskakanje jednog obroka, obično doručka i dopušteno vam da jedete samo osam sati dnevno, na primer od 13h do 21h.

Druga metoda uključuje post u trajanju od 24 sata, jednom ili dvaput nedeljno.

Dijeta 5:2 se praktikuje tako da na dva odvojena dana u nedelji konzumirate 500-600 kalorija u jednom danu, a jedete normalno ostatak nedelje, piše Wall.

Dijeta koja daje rezultate nakon samo 24 sata

Smanjujući unos kalorija, sve ove metode pomoći će vam u gubljenju kilograma sve dok se ne budete prejedali u razdobljima kada ne postite.

Puno ljudi tvrdi da je metoda 16/8 najbolja i najefektivnija pa je i najpopularnija.

hellomagazin.rsguliver/getty, guliver/thinkstock

Više o temama: