Hrana koja će vam omogućiti da lakše utonete u san

Koliko puta vam se dogodilo da za večeru pojedete toliko hrane da posle satima ne možete sa zaspite?

Kako biste ovaj scenario izbegli, predstavljamo vam koje namirnice možete da konzumirate kako biste brže utonuli u san.

Dinja

Trenutno veoma zastupljena na pijaci i u marketima, a poznata kao sjajan plod uz koji ćete veoma brzo hidrirati svoj organizam, jer dehidracija može uticati na vašu sposobnost rada ali i spavanja

Bademi

Bogati su kalijumom i vitaminom B, koji pomažu da se opusti čitav nervni sistem.

Trešnje

One pomažu telu da luči melatonin, hormon sna koji reguliše cikluse spavanja i budnog stanja.

Kelj

Lisnato zeleno povrće poput kelja bogato je magnezijumom, koje je veoma važan mineral za lek san.

Orasi

Odličan su izvor triptofana, amino kiseline koja pomaže da lakše zaspite. U mozgu se triptofan pretvara u serotonin koji podstiče spavanje.

Ovsena kaša

Žitarice u ovsenoj kaši pokreću proizvodnju insulina. One prirodno povećavaju šećer u krvi i čine da se osećate pospano. Ovas je bogat i melatoninom koji opušta telo i pomaže da zaspite, piše Azra.

hellomagazin.rsguliver/thinkstock

Više o temama: