Čine sitim a ne goje: Tri namirnice bogate proteinima

Ove namirnice su bogate omega 3 masnim kiselinama i proteinima, čine vas sitim, a ne goje. Ako ih budete jeli za večeru, možete veoma brzo da se oslobodite suvišnih kilograma. Ipak, imajte u vidu da vaš poslednji obrok ne treba da bude previše kasno.

Riba

Bogata je omega-3 masnim kiselinama i proteinima. Ljudi kojima nedostaju omega-3 masne kiseline lošije spavaju tokom noći, a to vodi nezdravoj ishrani.

Ista je situacija i sa belim pilećim mesom. Grilujte ga, obarite ili ispecite na teflonu, i pojedite za večeru. Proteini će vas brzo zasititi i krenuti u akciju topljenja sala dok vi spavate.

Orasi

Podižu nivo magnezijuma, a takođe obiluju omega-3 masnim kiselinama. Pomoći će vam da bolje spavate, a i smanjiće rizik od bolesti srca, raka i dijabetesa.Idealni su za večeru jer drže sitost, baš kao i bademi.

Mlečni proizvodi

Mleko je bogato kalcijumom. Istraživanje iz 2010. godine sprovedeno među ženama koje su pred menopauzom, a koje su konzumirale hranu bogatu kalcijumom, pokazalo je da su izgubile značajne količine masnih naslaga.

 

Osim što pomaže u topljenju sala, kalcijum poboljšava i san. Pre odlaska na spavanje, dobro se najedite – možete i da kombinujete mlečne proizvode sa mesom i orašastim plodovima – rezultati neće izostati.

 

 

Hellomagazin.rs Stil/Super ŽenaThinkstock

Više o temama: