Zahvaljujući ovoj ishrani, Kejt Midlton ima savršenu figuru!

Vojvotkinja od Kembridža je izuzetno aktivna, a njen izgled nam govori i da se pored bavljenja protokolarnim dužnostima u kraljevskoj porodici, brizi o troje mališana, Kejt Midlton očito uspeva i da se bavi treningom i da izuzetno vodi računa o svojoj ishrani.

Kejt Midlton je ove godine napunila 37 godina, a njena figura je perfektna. Ona je vrlo aktivna i dogovorna kada je ishrana u pitanju. Celog života se bavi nekim sportom, jer kaže da je to opušta. Najviše uživa u kardio treninzima. Osim kardio programa, uživa i u akvabiku. Iako ima puno obaveza, ona se trudi da barem dva puta nedeljno odvoji vreme za trening. Kada je reč o isharani vodi se principima dukan dijete. Ova dijeta omogućava gubitak kilograma bez gladovanja, prenosi Stil pisanje smartfita.

Dukan dijeta je zasnovana na četiri faze: od kojih su dve faze tokom kojih se gube kilogrami i dve faze održavanja.

  1. Napad (1-7 dana): Dijetu započinjete tako što jedete neograničene količine nemasnog proteina plus 1.5 kašika ovsenih mekinja dnevno.
  2. Krstarenje (1-12 meseci): Naizmenično jedete nemasni protein jedan dan, a sledećeg nemasni protein sa povrćem bez skroba, plus 2 kašike ovsenih mekinja dnevno.
  3. Konsolidacija (zavisi): Jedete neograničenu količinu nemasnih proteina i povrća, nešto ugljenih hidrata i masti, a tokom jednog dana u nedelji jedete isključivo nemasni protein, plus 2.5 kašika ovsenih mekinja dnevno.
  4. Održavanje (nadalje): Uglavnom se pridržavate pravila iz treće faze. S tim što ne morate biti striktno, sve dok vam je težina stabilna. Unos ovsenih mekinja se povećava na 3 kašike dnevno.

Svaka faza Dukan dijete ima svoj obrazac. Evo šta smete da jedete tokom svake:

Faza napada se bazira na hrani bogatom proteinima, sa dodatkom hrane sa minimalnim kalorijama:

Nemasna govedina, teletina, srnetina, svinjetina
Piletina
Džigerica, bubrezi
Riba
Jaja
Nemasni mlečni proizvodi (do 1kg dnevno): mleko, jogurt, sir
Minimum 1.5 litara vode dnevno (obavezno)
1.5 kašika ovsenih mekinja dnevno (obavezno)
Male količine limunovog soka i kiselog krastavca
1 kafena kašika ulja za podmazivanje tiganja

Faza krstarenja se bazira na naizmeničnom unosu hrane sa faze napada jednog dana, dok se drugog dana dodaje sledeće povrće:

Spanać, kelj, salata i ostali zeleniš
Brokoli, kupus, karfiol
Babura
Špargla
Artičoke
Plavi patlidžan
Krastavac
Celer
Paradajz
Pečurke
Boranija
Bundeva
Repa
Šargarepa
Luk, praziluk i vlašac
2 kašike ovsenih mekinja (obavezno)

Ostalo voće i povrće nije dozvoljeno. Osim jedne kašike ulja za salatu ili podmazivanje tiganja, ne bi trebalo dodavati masti, piše smartfit.

Sledeća faza i jelovnik vas očekuju na narednoj strani…

hellomagazin.rsGuliver/Getty

Više o temama: