Vežbajte i tokom praznika: Trening pre prvog obroka efikasnije sagoreva masnoće

vežbajte i tokom praznika

Sprečite da se višak kalorija gomila oko stomaka, butina i stražnjice, trenirajte svakog drugog dana, a vežbajte i tokom praznika

Ukoliko želite da prebrodite zimu bez viška kilograma, savet je da redovno vežbate, bez obzira na vremenske prilike. Posebno je važno da treninge ne zapostavljate u sezoni novogodišnjih praznika, jer tada obično posežemo češće za hranom.

Izgovore veoma brzo nađemo, posebno ako smo lumpovali u novogodišnjoj noći. A onda uživanje u hrani nastavimo i za Badnje veče i Božić, pa se na kraju januara pitamo šta se dogodilo sa kilažom!

Vežbajte i tokom praznika!

Bitno je da vežbe izvodite praznog stomaka, odnosno pre doručka. Dokazano je da trening pre prvog obroka efikasnije sagoreva masnoće. Na ovaj način ostaćete u dobroj formi i sa optimalnom težinom.

Da biste sprečili da se višak kalorija gomila oko stomaka, butina i stražnjice, predlažemo da svakog drugog dana radite ove vežbe, čak i kada su praznici.

Podizanje noge u stranu

Zauzmite širi raskoračni stav sa rukama oslonjenim na bokove. Iz tog položaja spustite se u čučanj. Zadržite se u tom položaju kratko, pa prilikom podizanja desnu nogu pomerite što više u stranu. Vratite se u početni položaj, spustite se u čučanj, pa prilikom vraćanja u uspravni položaj podignite levu nogu u stranu. Uradite 16 naizmeničnih ponavljanja.

Na vrhovima prstiju

Izdahnite vazduh i podignite se na vrhove prstiju, podižući i ruke uvis. Napnite trbušne mišiće i mišiće zadnjice, da biste održali ravnotežu, piše Doktor u kući.

Ako, pak, niste ljubitelj vežbanja i napornih treninga, OVDE pogledajte trik koji će vam pomoći da se ne ugojite tokom novogodišnjih praznika

vežbajte i tokom praznika

Podizanje bokova

Lezite na leđa, ispružite ruke pored tela i savijte noge, tako da su oba stopala na podlozi. Izdišući vazduh napnite mišiće trbuha i stražnjice i podignite bokove od podloge.

Ostanite tako 15 sekundi, a potom se polako vratite u prvobitan položaj. Ponovite vežbu lagano od osam do deset puta.

Vežbajte i tokom praznika – Čučanj uza zid

Ovo je jedan od najjefikasnijih vežbi. Oslonite se leđima na zid. Opustite ramena i izdužite vrat. Spustite se klizeći niza zid u čučanj, tako da butine i potkolenice budu pod uglom od 90 stepeni.

Trening Olge Danilović koji topi višak kilograma ludačkom brzinom

vežbajte i tokom praznika

Ruke su opuštene, pored tela. Izdišući podignite ruke ispred sebe sa dlanovima okrenutim nadole, istovremeno se spustite malo niza zid, da biste intenzivirali rad prednjeg mišića butine. Ostanite u tom položaju desetak sekundi, a potom se uspravite.

Vežbu ponovite pet puta.

Skok iz čučnja

Stanite u široki raskoračni stav sa prstima stopala okrenutim ka spolja. Ruke oslonite na bokove. Pete odignite od poda pa se spustite u čučanj. Iz čučnja skočite uvis.

Vodite računa o tome da pažljivo doskočite na vrhove prstiju da se ne biste povredili.

Trudite se da vežbu radite malo bržim tempom. Potrebno je da uradite deset brzih skokova.

Uz ovakav trening nećete razmišljati o gomilanju kalorija i višku kilograma, već ćete uživati su vom telu, bez obzira na godišnje deoba.

hellomagazin.rsguliver/getty

Više o temama: