Do linije iz snova uz ovih nekoliko koraka

Dijete su dosadne, dugoročno su neodržive, a ponekad i opasne po zdravlje. Ali, dijeta nije jedini način da dođete do željene linije, evo kako da ubrzate mršavljenje.

Pijte čokoladno mleko

Studije su pokazale da konzumiranje čokoladnog mleka posle treninga može da ubrza oporavak mišića i sagorevanje masti.

Rezultati studije su pokazali da osobe koje piju čokoladno mleko nisu toliko umorne tokom treninga, u poređenju sa onima koji piju sportske napitke, što znači i da mogu da sagore više kalorija.

Smatra se i da je čokoladno mleko dobro za oporavak jer sadrži proteine, kalcijum i antioksidante.

Jedite češće

Možda mislite da treba da gladujete i preskačete obroke da biste smršali, ali zapravo je bolje da jedete češće.

Za mršavljenje je važno da potrošite više kalorija nego što unesete, zbog čega su mnogi u iskušenju da smanje unos kalorija i preskaču obroke, ali time postižu suprotan efekat.

Naravno, konzumiranje previše hrane dovodi do taloženja masti, ali ako ne jedete redovno, telo se štiti tako što pravi zalihe i usporava metabolizam.

Umesto da preskačete obroke i gladujete, mnogo je bolje da jedete češće, a manje obroke.

Pijte hladnu vodu

Jednostavan, a efikasan trik – tokom treninga pijte hladnu vodu.

Jedna studija je pokazala da gojazni učesnici mogu duže da vežbaju, ako se tokom treninga rashlađuju hladnom vodom jer se unutrašnja telesna temperatura sporije povećava, piše Mondo.

Spavajte više

Spavanje je važno za mršavljenje jer se tada telo oporavlja, a mišići rastu, što je jako važan korak u smanjenju masti u telu.

Istraživanje sprovedeno 2010. je pokazalo da ljudi koji spavaju tokom cele noći dvostruko brže mršave.

Sa druge strane, oni koji ne spavaju dovoljno, ne samo što sporije tope masti, već su i gladniji.

Kada niste dovoljno odmorni, hormoni gladi leptin i grelin “podivljaju”, zbog čega se javlja veća želja za hranom, posebno slatkišima.

Pijte čaj ili kafu

Nedavno su studije pokazale da konzumiranje kofeina pre treninga može da pomogne u bržem sagorevanju masti tokom vežbanja.

Stvar je u tome što kofein ubrzava metabolizam, a kafa pre treninga može da pomogne da telo tokom fizičkog napora telo koristi masti kao izvor energije.

dijeta-thinkstock

Odmorite se

Ne možete “neprestano” da vežbate jer je to stres za telo, a pretrpan raspored, bez odmora, može da podstakne gomilanje kilograma. Kada ste pod stresom, hormon stresa takođe otežava da odolite grickalicama.

Zbog svega toga, naučnici kažu da je jako važno da se odmarate kako bi telo moglo dobro da funkcioniše, a samim tim i da sagoreva masti.

Prestanite da grickate

Iako je važno da obezbedite telu određenu količinu pred spavanje, pošto se kalorije sagorevaju i dok spavate, važno je da ne unosite nezdrave i visokokalorične spavanje pred spavanje jer će se onda taložiti kao masti.

Dakle, jedite nešto uveče, ali birajte pametno – neka to budu zdrave namirnice koje ne sadrže previše kalorija.

hellomagazin.rsguliver/thinkstock

Više o temama: