Ako vam se ovo dešava, znači da bi trebalo da usporite sa treningom

Važno je pronaći balans između vežbanja koje je dobro za nas i preteranog vežbanja koje našem organizmu može naštetiti. Ako se posle treninga osećate iscrpljeno i nemate energije, vreme je da promenite intenzitet i rutinu vežbanja.

Jedan od prvih pokazatelja da previše vežbate je adrenalinski umor zbog kojeg ćete osećati opterećenje tokom celog dana. Ako su vaše nadbubrežne žljezde iscrpljene, ne postoji količina kafe koja će vas pokrenuti.

Neobjašnjivo povećanje telesne težine takođe je znak da previše vežbate. Ako je kortizol previsok, sagorevanje kalorija je onemogućeno. Čak i ako se pravilno hranite, hormonalna neravnoteža uzrokovana prekomernim vežbanjem uzrokovaće povećanje telesne težine i manjak energije.

Umor, manjak energije i povećanje telesne težine su ozbiljni simptomi koji menjaju kvalitet vašeg života, ali ih je moguće izbeći ako napravite određene promene.

Kako biste brzo i efikasno rešili ovaj problem, intenzivne fizičke vežbe radite najviše 40 minuta dnevno ili svaki drugi dan, piše wall.hr. Umesto toga radite jogu, pilates, umereni aerobik ili hodajte. Brže ćete se oporaviti, smanjiti upale i videti puno bolje rezultate.

hellomagazin.rsguliver/thinkstock

Više o temama: