Suzana Mančić: Odmor posle pada i povrede ramena

Autor: | 20/04/2011

Budući da je protekli period bio veoma težak za Suzanu Mančić, posle pada i povrede ramena, njen verenik, grčki biznismen Simeon Ocomokos, rešio je da je obraduje kratkim putovanjem u Istambul. Njih dvoje su u turskoj prestonici uživali nekoliko dana, a odseli su u luksuznom hotelu sa pogledom na Bosfor.
- Posle povrede ramena, bilo mi je neophodno da se malo provedem i razonodim, pa smo Simeon i ja odlučili da nekoliko slobodnih dana provedemo u Istambulu. Za ovaj grad me zaista vezuju lepa sećanja, jer sam ga prvi put posetila sa majkom, u vreme kad sam bila „loto devojka“ - kaže za magazin „Hello!“ Suzana Mančić.
- Odseli smo u hotelu sa pogledom na Bosfor i na palatu Dolmabače iz XIX veka, koju smo i posetili. Ova velelepna građevina je poslednja sultanova palata, koja je pretvorena u muzej, a koristi se i za neke zvanične posete. Nismo propustili da lađom prokrstarimo Bosforom, što je bio fantastičan ugođaj. Moja želja je bila da odemo i na „Kapali čaršiju“, jer sam poželela da ponovo osetim šarm jednog od najpoznatijih bazara na svetu - priča Suzana. - Obišli smo i veličanstvenu „Aja Sofiju“. U ovoj čuvenoj građevini postoji mermerni zid, gde „ubodeš“ prst, okreneš ga za trista šezdeset stepeni i zamisliš želju.
Voditeljka emisije „Pesma i bingo“ napominje da se uvek kada odlazi u neku stranu zemlju trudi da proba njene domaće specijalitete i uživa u njima.
- Simeon i ja proveli smo jedno divno veče u restoranu u „Prinčevoj palati“ na Bosforu. Uz muziku i vino, uživali smo u najboljim turskim jelima. Njihova kuhinja je slična našoj, samo je za nijansu začinjenija. Zahvaljujući ovoj poseti, posle trideset godina opet sam počela da pijem tursku kafu. Nisam odolela a da ne probam ovaj čudesni napitak, koji nam je poslužen u fildžanu i sa ratlukom. Takođe sam, bez trunke griže savesti, uživala u veoma ukusnim turskim slatkišima - kroz osmeh kaže Suzana i napominje da joj je sa ovog putovanja u sećanju ostalo cenkanje sa lokalnim prodavcem.
- Njihovo stanovništvo je izuzetno ljubazno, ali su trgovci navalentni. Stalno vas vuku za rukav. Kada sam kupovala kožne kućne patike za moje kćerke i mene, toliko sam se cenkala da me je na kraju bilo sramota. Ali, šta da radimo, Turci su krivi jer su nas oni tome naučili - veselo priča voditeljka i pevačica i dodaje da je kao plavuša privlačila poglede turskih muškaraca.
- U hotelu gde smo Simeon i ja odseli bila je smeštena turska košarkaška reprezentacija. Bilo je tu svakojakih pogleda, ali sam primetila da sam naročito zapala za oko njihovom selektoru. Naravno, sve je bila samo šala, tako da se moj Simeon nije obazirao na njihove poglede. Bilo nam je zaista divno - šarmantno kaže Suzana Mančić kojoj je odmor u Turskoj veoma prijao, pa se potpuno spremna vratila svakodnevnim obavezama.