Weekend Media Festival: Mediji na estonski način

Član Uprave najveće medijske kuće u baltičkim zemljama na Weekendu

Raido Soom iz Postimees Grupe na Weekendu govoriće o medijskom stanju u Estoniji i izazovima sa kojima se susreću

Diplomirani advokat i zaljubljenik u medije, Estonac Raido Soom, na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu održaće predavanje Media done the #EstonianWay na temu medija u Estoniji. Soom je član Uprave i direktor prodaje u Postimees Grupi, najvećoj medijskoj kući na Baltiku koja je osnovana davne 1857. godine.

Njegovo predavanje pružiće uvid u izazove s kojima se mediji u Estoniji susreću i pokazaće kako je razvijen sastav integrisane redakcije najvećih nacionalnih i lokalnih dnevnih novina i news portala u zemlji u kojoj lokalni mediji rastu, a pokreću se i dnevne novine za mlade. Soom će govoriti o viziji budućih čitatelja štampanih medija, oglašavanju u medijima i njegovoj ulozi, kao i projektima s kojima se Postimees Grupa izdvaja od konkurencije.

– Medije vidim kao pse čuvare demokratije, a moj je posao da tog psa nahranim kako bi još godinama mogao obavljati svoj posao – istakao je Soom.

Iako je završio pravni fakultet, Soom nikad nije radio kao advokat, jer je pre sedam godina svoj put pronašao u medijima. Od 2017. radi u Postimees Grupi u čijem se portfelju nalaze radijske i tv stanice, štampani i online mediji. Postimees novine najčitanije su u državi s gotovo 180 hiljada čitatelja dnevno, a u njihovom vlasništvu nalazi se i šest regionalnih štamparija. Kod TV programa ističe se TLC, dok se Kanal 2 još 2006. pozicionirao kao najpopularniji TV kanal u državi i tu poziciju je držao narednih 10 godina. Postimeesovih šest radijskih stanica ima više od 620 hiljada slušalaca nedeljno te se time svrstavaju u najslušanije radio stanice u Estoniji. Online kanali pokrivaju sve od bioskopskog programa do portala posvećenih regionalnim i nacionalnim vestima.

Predavanje “Media done the #EstonianWay“ mali je deo bogatog programa 12. Weekend Media Festivala u kojemu učestvuje više od 150 predavača i panelista. U Rovinju se od 19. do 22. septembra očekuje i dolazak više od 5.000 učesnika festivala iz svih zemalja regiona.

Novost je i Weekend paket koji omogućava rezervaciju smeštaja i kotizaciju. Uz to, svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na osmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove predstaviće najvažnija regionalna digitalna nagrada – SoMo Borac.

hellomagazin.rspromo

Više o temama: