Nina Janković prvi put posetila London

Autor: | 21/02/2012

Nedavno je Nina Janković, koja se proslavila ulogom Valerije u filmu „Montevideo, Bog te video“, prvi put boravila u Londonu, u kome živi njen brat od tetke sa porodicom. Glumica raskošne lepote koju gledamo u novoj seriji „Montevideo“ na „Radio-televiziji Srbije“ prvi put je bila u Londonu jer ranije nije imala vremena za putovanje zbog ispita na fakultetu.
- Nisam ranije mogla da odem bratu u posetu jer sam imala obavezna predavanja, a leti, kada sam imala pauzu, moj brat sa porodicom dolazi u Šabac na odmor, pa smo se u mom rodnom gradu uvek viđali. Pošto sam završila sa ispitima sada sam mogla da otputujem u englesku prestonicu - za magazin „Hello!“ veselo priča Nina, koja je dvanaest dana, koliko je provela kod brata, uživala u igri sa njegovo dvoje dece. Mada snežni talas nije zaobišao ni London, gde, inače, retko pada sneg, lepo se provela.
- Vremenski uslovi mi nisu pokvarili doživljaj. Iako je sneg padao, gradska služba je vrlo revnosna i spremno je dočekala padavine - kaže dvadesetčetvorogodišnja umetnica koja ističe da je na nju najsnažniji utisak u Londonu ostavio mjuzikl koji je gledala.
- Oduševljena sam što sam imala priliku da pogledam sjajan mjuzikl „Rock of ages“. Karte smo morali ranije da rezervišemo, jer je vrlo popularan mjuzikl. Kažu da je jedan od najboljih u gradu. Bila sam oduševljena pevačkim i plesačkim sposobnostima glumaca, ali i odličnom koreografijom, kostimografijom i scenografijom. Kod nas bi takav mjuzikl teško mogao da se napravi. Ipak, London je poznat po tome što ima odlične mjuzikle, vrlo popularne među turistima, zbog čega oni predstavljaju jednu od gradski „atrakcija“. Prošetala sam se pored Temze, provozala sam se na čuvenom točku „London Eye“ sa koga se vidi panorama grada. Impresionirana sam zgradom engleskog Parlamenta, koji je zaista impresivna građevina. Inače, danju sam se šetala kako bih što više videla, dok su večernji časovi bili rezervisani za igru sa decom mog brata. Naravno, malo sam bila i u šopingu, jer su bila aktuelna sezonska sniženja. Inače, u Londonu je sve skupo - kaže Nina, koja je tokom boravka u Londonu probala tradicionalnu pitu „shepard's pie“, ali je umesto piva degustirala piće koje je više damsko.
- Nisam pila pivo, brat mi je rekao da je za mene, kao damu, bolje da naručim cidar-pivo sa ukusom borovnice, gazirano piće, kao i vino. Inače, bila sam i u noćnom provodu, u klub-baru, gde me je malozačudilo ponašanje Engleza. Naime, u klubu smo rezervisali separe, ali se ispostavilo da su ljudi tamo toliko prijateljski nastrojeni da ne gledaju koji je čiji separe, pa su tokom večeri opušteno sedali u naš. Devojke koje sam videla u klubu bile su pod dejstvom alkohola i čini mi se kao da su se međusobno utrkivale koja će od njih više popiti - kroz osmeh kaže Nina kojoj se poslednjeg dana,dok je čekala avion na londonskom aerodromu, desila neprijatnost.
- Kasnio je let, i duže sam čekala avion nego što sam planirala, a u čekaonici je duvala jaka promaja. Zbog toga sam se prehladila, pa sam po povratku u Beograd morala da odležim nekoliko dana. Sada sam dobro - završava simpatična glumica.