Neda Stojanović: Putovanje po Izraelu

Autor: | 30/06/2011

Pobednica prvog srpskog takmičenja „Top-model“ Neda Stojanović, osim što je nagrađena dvogodišnjim ugovorom sa modnom agencijom „Click“ i naslovnom stranom magazina „Gracija", od ambasade Izraela u Beogradu dobila je i sedmodnevni odmor u toj zemlji. Zato je ova osamnaestogodišnja lepotica iz Raške samo nekoliko dana posle svoje velike pobede otputovala najpre u Jerusalim, a potom je obišla i druge delove te azijske države. Ovo putovanje je na Nedu ostavilo jak utisak, a obilazak različitih muzeja, plivanje sa delfinima i jahanje kamila trenuci su koje će dugo pamtiti.
- Samo tri dana pošto sam pobedila u takmičenju „Top-model“, spakovala sam kofere i sa ekipom „Prve“ televizije otišla sam u Jerusalim. Iako mi se utisci sa finalne večeri takmičenja još nisu bili slegli, nove avanture su me potpuno ostavile bez daha - počinje priču zgodna devojka.
- Naša prva stanica bio je Jerusalim gde smo, nažalost, ostali samo jedan dan. Tamo sam imala priliku da obiđem muzej koji je posvećen žrtvama holokausta. Vrlo sam se potresla dok sam gledala sve te jezive slike stradanja Jevreja tokom Drugog svetskog rata, naročito dece. Posetila sam i Crkvu svih naroda, kao i Crkvu Hristovog groba i čuveni Zid plača. Tamo sam zamislila želju i, ako je verovati legendama, ona će mi se sigurno i ostvariti, ali zato ne smem nikome da otkrije šta sam poželela.
Osim Jerusalima, lepa brineta je tokom boravka u Izraelu posetila i pustinju Negev, luksuzna letovališta na Crvenom moru, a videla je i Mrtvo more.
- Boravak u pustinji Negev, osim za obilazak, iskoristili smo i kako bih na tom nesvakidašnjem i egzotičnom mestu uradila fotografije za moj buk. Imala sam prilike da se kupam sa delfinima, organizatori su mi omogućili da odem na kratki kurs ronjenja i mogla sam bez problema da uživam u podvodnom svetu Crvenog mora koji je zaista fascinantan - kaže Stojanovićeva i dodaje da je bila i na reci Jordan.
- Posebno mi je drago što sam videla mesto gde je Sveti Jovan krstio Isusa Hrista i shvatila sam da je Jordan zaista reka svih nas. Bilo je to predivno iskustvo. Oduševila me je i botanička bašta En Gedi, a imala sam priliku i da jašem kamile i da se vozim džipom kroz pustinju.
Ova atraktivna devojka iskoristila je boravak u Izraelu i za obilazak tamošnjih pijaca gde je kupila mnoge interesantne stvari.
- Kupila sam brojne sitnice za sebe i svoje najbliže, a najinteresantnija mi je bila kupovina voća koje ne postoji na našem tržištu - objašnjava Neda.
- Posle ovog putovanja planiram da spremim ispite kako bih završila četvrti razred gimnazije, a kroz nekoliko nedelja me očekuje početak rada u agenciji i s nestrpljenjem čekam prve angažmane - zaključuje atraktivna brineta.