Srpski modni brendovi i samostalni autori otvorili Beogradsku nedelju mode

Beogradska nedelja mode svečano je otvorena revijom srpskih modnih brendova okupljenih oko Klastera FACTS – AMC – Afrodita Mode Collection, Maruška, EXTERRA i IVKO Woman. Ova revija predstavlja prvo zajedničko pojavljivanje nekih od članova Klastera modne i odevne industrije Srbije kojom Modni studio Click, kao organizator BFW-a, podržava revitalizaciju naše modne industrije.

Domaću kreativnost na pravi način predstavili su i Ljiljana Joksović sa svojim brendom Lilly Tailor, zatim Atamansha, Viktorija Džimrevska, kao i Vesna Milošević.

Nedelju mode zvanično je otvorio savetnik predsednika Privredne komore Srbije, gospodin Mihajlo Vesović ukuzujući na značaj koji manifestacija ima za domaću modu, ali i potencijal koji sa sobom nosi modna i odevna industrija Srbije.

Kao društveno odgovoran projekat, Beogradska nedelja mode podržala je Nacionalnu kampanju “Rak je izlečiv“, koju je pokrenula i vodi Radio-televizija Srbije, uz podršku Ministarstva zdravlja Republike Srbije. Na pisti su se hrabro pojavile žene koje su se uspešno borile, pobedile ovu opaku bolest i na taj način poslale snažnu poruku svima koji se nose sa ovim problemom da je bitku moguće dobiti!

Narednog dana Belgrade Fashion Week-a očekuje nas bogat program u okviru kog ćemo videti revije dizajnera iz Koreje, čak sedam autorskih kolekcija domaćih dizajnera kao i studentske revije Fakulteta primenjenih umetnosti, Accademia del Lusso i Metropolitan Univerziteta.

hellomagazin.rsĐorđe Tomić

Više o temama: