Opra Vinfri otkrila kako je uspela da smrša 15 kilograma

opra-vinfri-2-getty

Opra Vinfri priznaje da je zavisna od hrane i da ne može u potpunosti da je se odrekne, ali ovih pet saveta se stalno pridržava.

Ona se celog života se bori sa viškom kilograma. Priznala je da nema dijete koju nije isprobala, a sada kaže više ne želi da gubi kilograme zbog izgleda, već zbog zdravlja.

Kada se nedavno pojavila na filmskom festivalu Tribeca u Njujorku, svi su ostali u šoku kada su primetili njenu novu figuru.

Opra je uspela da oslabi čak 15 kilograma.

Dani kada sam želela da budem mršava samo da bih stala u odeću koju poželim, a ne zato da imam najbolje telo i najbolji život, sada su iza mene. Ovo pouzdano znam – s godinama dolazi razumevanje i prihvatanje naše najvrednije “imovine” – zdravlja – otkrila je Opra.

Voditeljka priznaje da je zavisna od hrane i da ne može u potpunosti da je se odrekne, ali je dala pet saveta kojih se stalno pridržava, svima onima koji žele da smršaju:

opra-vinfri-getty

1. Ne odričite se onoga što volite
Opra obožava krompire i hleb u svakom obliku, ali svesna je da ne može da ih jede u željenoj količini. Zato pazi na porcije i kombinuje ih sa drugim namirnicama. Tako umesto pire-krompira pravi pire od karfiola u koji dodaje jedan krompir zbog teksture i ukusa.

2. Jedite puno ribe
Ljudi koji nekoliko puta nedeljno jedu ribu bogatu omega-3 masnim kiselinama su generalno zdraviji i srećniji, imaju niži krvni pritisak i manji rizik od dobijanja hroničnih bolesti.

3. Grickalice zamenite voćem i povrćem
Ako zaista želimo da smršamo, moramo da zaboravimo na prerađene grickalice pune soli i masnoća. Kada poželi da nešto “gricne”, Opra bira razno voće ili hrskavo povrće, poput šargarepe i korena celera, kako bi zadovoljila želju za nečim hrskavim.

4. Vežbajte jogu
Voditeljka je priznala da se godinama stidela da odlazi na treninge joge, jer bi stalno padala u pokušaju da izvede neku pozu. Onda je sama počela da trenira uz onlajn vodiče i polako stekla stabilnost. Joga opušta i sjajna je fizička aktivnost za sve koji ne mogu da podnesu teže aktivnosti poput trčanja.

5. Pijte puno vode
To je moj problem. Ne pijem dovoljno vode, jer je ne volim – iskreno je priznala Opra. Međutim, nedovoljan unos obične vode pokušava da nadoknadi čajevima ili pravi aromatizovanu sa raznim voćem, koju zbog dobrog ukusa može lakše da popije.

hellomagazin.rsGuliver/Getty Images

Više o temama: