Sara Jovanović: Bolje se osećam otkad ponovo vežbam

sara hello!_321_5_595

Mlada pevačica Sara Jovanović koja je publiku osvojila dok je učestvovala u šou-programima „Prvi glas Srbije“ i „Tvoje lice zvuči poznato“ rukovodi se izrekom da je u zdravom telu zdrav duh, pa se tako od najmlađih dana bavila sportom. Njen prvi izbor bila je odbojka, koju je počela da trenira u osnovnoj školi, a kasnije kada je zavolela muziku i scenu, godinama se bavila plesom, što joj je sada veoma korisno tokom nastupa.

– Prvo sam se bavila klasičnim, pa modernim plesom, a potom sam se opredelila za hip-hop. Međutim, kada sam završavala srednju školu i počela da se pripremam za upis za fakultet prekinula sam sa svim aktivnostima jer sam dobila nove, ozbiljnije obaveze koje su zahtevale više vremena – iskrena je Sara.

– Ubrzo sam postala učesnik šou-programa „Prvi glas Srbije“, a kasnije I emisije „Tvoje lice zvuči poznato“. pa sam kroz učešće u tim takmičenjima imala neku vrstu treninga. Pre nekoliko sedmica odlučila sam da počnem da idem u teretanu, ali i da sa drugaricom trčim u jutarnjim časovima. Dešava mi se često da i sama kod kuće vežbam uz dobru muziku, što bih preporučila svim ljudima koji možda nemaju mogućnosti za odlazak u teretanu – objašnjava lepa brineta.

Harizmatična lepotica tvrdi da se mnogo bolje oseća od kada redovno vežba i da neće odustati od fizičkih aktivnosti.

– Po prirodi nisam kampanjac, i kada nešto započnem, idem do kraja. Bolje se osećam od kada ponovo vežbam tako da sigurno neću odustati od treninga. Naravno, prvih dana sam imala upale mišića jer moj organizam nije bio naviknut na takvu vrstu aktivnosti, ali je sada to iza mene – iznosi svoje iskustvo mlada muzička zvezda, kojoj je veoma bitno da uvek ima i odgovarajuću opremu za trening.

– Zaštitno sam lice brenda „Adidas“, pa uvek nosim njihovu opremu kada vežbam. Zahvaljujući tome osećam se udobno u odeći koju nosim na treninzima, a istovremeno i lepo izgledam, što mi je kao i svakoj ženi bitno.

Dvadesetogodišnja lepotica, koja je paralelno sa muzičkom karijerom posvećena i studijama na Filološkom fakultetu, otkriva da će publiku uskoro obradovati svojom novom pesmom.

– U poslednje vreme veoma sam posvećena svojoj muzici i pripremam pesmu zbog čega sam vrlo uzbuđena. Biće to vesela, energična i pozitivna numera. Naravno, bitno mi je i da ne zapostavim svoje studije i da završim fakultet iako nije uvek lako uskladiti sve obaveze – zaključuje Jovanovićeva.

OPIS VEŽBI:

1.

ČUČANJ SA KETLBELOM

Iz stajaćeg položaja prelazite u čučanj i vraćate se u početni položaj. Na taj način angažuju se mišići noge i gluteusa, a ruke su angažovane zahvaljujući ketlbel spravi.

2.

OBRUČENJE ZA RAMENA

Sedite na loptu za pilates. Naizmenično dižite tegove jednom pa drugom rukom. Dok jednom rukom dižete tegove, druga je opružena i obrnuto. Ovo je vežba pre svega za mišiće u ramenima.

3.

VOŽNJA BICIKLA

sara hello!_321_3_595

Na svakom treningu veoma je bitan i kardioprogram, zahvaljujući kome se stiče neophodna kondicija.

4.

ISKORAK NA KINEZISU

sara hello!_321_2_595

Stanite pravo i uhvatite kinezis spravu rukama. Zatim napravite iskorak sa čučnjem, razvlačeći istovremeno rukama kinezis spravu. Ponavljajte vežbu naizmenično jednom, pa drugom nogom vežbu više puta. Ova vežba u isto vreme angažuje mišiće noge, grudi i ramenog pojasa.

5.

KIK BOKS

sara hello!_321_4_595

Vrsta kardiotreninga, zahvaljujući kome se angažuje celo telo. Naizmenično rukama i nogama udarajte u rukavice od sunđera koje drži vaš partner. Ovo je odlična vežba za sticanje potrebne kondicije.

6.

SUMO ČUČANJ SA LOTOM

sara hello!_321_1_595

Stanite raširenih nogu, sa stopalima okrenutim u stranu, i rukama držite loptu. Radite čučnjeve držeći ruke opružene nadole. Ovom vežbom angažuju se pre svega mišići zadnje lože jer, držeći loptu, stvarate lagani otpor.

7.

ISKORAK SA LOPTOM

Stanite pored polulopte, a loptu držite rukama ispruženim iznad glave. Jednom nogom stanite na poluloptu i prebacite čitavu težinu tela na tu nogu. Ovu vežbu ponovite više puta, naizmenično menjajući noge. Na taj način pre svega se angažuju mišići noge, ali i ramena.

8.

ISTEZANJE

Posle svakog treninga vrlo je bitno pravilno uraditi vežbe istezanja. Ovog puta korišćen je „PMF“ metod, koji se radi uz pomoć otpora koji pruža trener. To je najefikasniji metos istezanja.

Autor i foto: Life Content

Više o temama: