Džastin Biber postao zaštitno lice čuvenog sportskog brenda

Kanadski pop pevač Džastin Biber postao je novo zaštito lice marke ”Adidas”. Samo par dana pošto je Šeron Ozborn rekla da sumnja da će Biber imati dugačku karijeru u muzičkom biznisu, ovaj osamnaestogodišnjak potpisao je dvogodišnji ugovor sa markom ”Adidas” i postao novo zaštitno lice NEO kolekcije, prenose američki mediji. Ova kolekcija je posvećena je mladima, koji umeju da uživaju u svakom trenutku života i koji grade sopstveni stil. Biber je takođe popunio listu svojih omiljenih ”Adidas” proizvoda, pa će svi fanovi ovog pevača moći da nose ono što njihov idol ima u svom garderoberu. Pored ovog poslovnog dogovora dečko Selene Gomez ima svoju kolekciju parfema, a planira i da pokrene sopstvenu liniju garderobe.

Izvor: Tanjug

Više o temama: