Bijonse, Selma Hajek i Frida Đanini u kampanji ohrabrivanja žena

gucci_2495322a

Američka pevačica Bijonse pridružila se glumici Selmi Hajek i kreativnoj direktorki modne kuće Guči, Fridi Đanini u kampanji za osnaživanje žena u svetu, pod imenom “Chime for Change”. Kampanja ima cilj da podigne svest o važnosti aktivizma devojaka i žena širom sveta, a sastoji se od niza priča koje će žene ispričati drugim ženama kako bi ih ohrabrile.
– Devojke od malih nogu, treba da uče da budu jake i sposobne i da mogu da postanu šta god požele. Na nama je da promenimo lošu statistiku koja se odnosi na žene širom sveta. Velika mi je čast što sam deo kampanje kompanije Guči, koju baš vodi jedna žena bez straha. Ona je pravi primer narednim generacijama mladih dama – rekla je Bijonse.
Tokom kampanje takođe se prikupljaju i sredstva za finansiranje projekata koji bi pomogli ohrabrivanju žena, a naročito u oblastima obrazovanja, zdravstva i pravde.
– Kampanja ima za cilj da provocira, sakupi i podeli moćne priče koje će ispričati obične devojke i žene – rekla je Frida Đanini, a potom dodala:
– Iskreno se nadam da ćemo kroz kampanju pomoći da se glas žena čuje i postane toliko glasan da se ne može više ignorisati.
Kampanju od deset kratkih filmova u kojima je korišćena muzika Bijonse, a gde je narator Selma Hajek, podržale su mnoge poznate dame poput Meril Strip, Džulije Roberts i drugih…

Izvor: B92
Foto: styleblazer.com

Više o temama: