Najbolji saveti za ravan stomak

Najbolji saveti za ravan stomak

21/02/2020

0

Vreme neverovatno brzo prolazi. Za samo nekoliko nedelja, stiže nam proleće, a posle njega leto. Iako je još uvek zima, ovo je odličan period godine da dovedete svoje telo do savršenstva za predstojeću sezonu. Nastavite da čitate, i otkrijte koji su najbolji saveti za ravan stomak.

Hello je uvek tu da vam pomogne da izgledate i da se osećate lepo, a nema ništa bolje od odlične forme, i to kod oba pola. Uz naše praktične savete, dočekaćete leto u odličnom izdanju!

Koji su najbolji saveti za ravan stomak?

U današnje vreme, i muškarci i žene poklanjaju puno pažnje svom izgledu, naročito kada je ravan stomak u pitanju. I dok trbušnjaci zaista mogu da pomognu, suviše je nerealno očekivati da će nekoliko serija dnevno ukloniti sve "posledice" praznika.

Mnogi ljudi ne znaju da mi zapravo imamo trbušnjake, ali se kod većine nalaze ispod naslaga masnoće, odnosno, sala. Svi žele da ga uklone, a najbolji saveti za ravan stomak vam i te kako mogu pomoći u tome! Ipak, za početak, bitno je da pojasnimo neke stvari.

Prvo i osnovno, ne postoji nikakvo instant rešenje do ravnog stomaka. Možda ste naporno vežbali i svakodnevno radili trbušnjake, a ipak niste dobili željene rezultate. Ovo je povezano sa široko rasprostranjenim mitom, koji se odnosi da je dovoljno da se fokusiramo na ključni deo tela kojim nismo zadovoljni. Zapravo, stvar je mnogo složenija. Ukoliko zaista želite da se rešite nepotrebne masnoće, neophodno je da kombinujete više stvari. To se odnosi na zdravu, niskokaloričnu ishranu, kao i na kardio vežbe i vežbe snage.

Ukoliko ste zaista doneli čvrstu odluku da se rešite viška kilograma, u nastavku pročitajte o savetima kojih se trebate pridržavati kako biste zaista uspeli u svojim namerama.

Da biste imali ravan stomak, potrebno je da obratite pažnju na više stvari. Jedna od njih jeste dovoljan unos tečnosti, a prvenstveno vode. Svakodnevno unosite što veće količine, a smanjite sva ostala pića. Ovo se odnosi na sokove, alkohol ali i na kafu. Mnogo kofeina dovodi do dehidracije, a zbog ovoga se možete naduvati i delovati otečeno. S druge strane, razmotrite ove ukusne napitke koji će vam pomoći da imate ravan stomak.

Zdrave navike, ishrana i vežbe

Kada je reč o ishrani, poželjno je da jedete često, ali pomalo. Ovo omogućava vašem organizmu da lakše vari hranu. Dobro je da ne preterujete s namirnicama, naročito mesom i da unosite vlakna, ali i u ovome treba biti umeren. Nakon obroka, poželjno je što više kretanja kako bi se unete kalorije potrošile. Grickalice i brzu hranu treba svesti na najmanju moguću meru, dok se bademi pokazuju kao odličan izbor.

Obratite pažnju na ritam vašeg tela. Poznato je da se hrana sporije vari u kasnim večernjim satima, zato nikako nije pametno da se prejedete pre spavanja.

Ukoliko ste aktivan pušač, ovo vam neće pomoći da dođete do ravnog stomaka. Osim što pušenje dovodi do oticanja stomaka, toksične materije iz cigareta mogu dovesti i do upale i nadimanja creva, ali i do ubijanja "dobrih" bakterija, koje pomažu u bržoj razgradnji hrane.

Postoje i određene vežbe, koje će vam pomoći da preoblikujete vaše telo i da ga dovedete do savršenstva. Iako su trbušnjaci preporučljivi, ovo nije dovoljno da se rešite viška sala na stomaku. Kako biste imali ravan stomak poželjno je da kombinujete više vrsta vežbi, koje aktiviraju celo telo. To se odnosi na struk, butine, noge, leđa i zadnjicu. Trčanje i plivanje su fizičke aktivnosti koje aktiviraju sve mišiće, i brzo dovode do željenih rezultata.

S druge strane, kada niste u mogućnosti da posvetite više vremena trčanju i plivanju, vežbajte kod kuće, i to minimum tri puta dnevno. Kombinujte kardio, vežbe snage kao i kondicione vežbe. Ukoliko se budete pridržavali navedenih saveta, verujemo da ćete biti prezadovoljni i da ćete leto dočekati u odličnoj formi!

Komentari (0)

Loading
Goran Anicic

Pročitajte još

Najnovije vesti