Bjuti blogerka Anastasija Đurić otkriva tajne svog trendi izgleda

Bjuti blogerka Anastasija Đurić otkriva tajne svog trendi izgleda

Autor: | 26/10/2017

0

Ljubav prema modi i kozmetici Anastasija Đurić je pre sedam godina pretočila u “online” dnevnik “Stasha fashion”, postavši tako jedna od prvih srpskih blogerki. Zahvaljujući uspehu koji je u međuvremenu ostvarila stekla je zvanje “influencer”, pa se danas prvo u njenim rukama nađu “beauty” proizvodi i “in” komadi. Ove godine prisustvovala je i vodećim “nedeljama mode”, odakle je svoje pratioce revnosno izveštavala sa revija najvećih dizajnera današnjice. Saveti ove dvadesetdevetogodišnje Beograđanke vodič su mnogim devojkama i ženama koje prate njen rad. Za magazin “Hello!” Anastasija govori o tajnama lepog i trendi izgleda, ali objašnjava i koliko je posao blogera zahtevan i šta onome ko se njime bavi čini najveću satisfakciju.

Kada ste shvatili da želite da budete blogerka?

- Oduvek sam volela sve u vezi sa modom i lepotom. Još kao devojčica čitala sam “Vogue” i ostale modne magazine, isprobavala mamine cipele na štiklu i gledala “Fashion TV”. Volela sam i da se fotografišem. Kada sam radila diplomski rad na temu marketinga u modi, dotakla sam se fenomena bloga i odlučila da pokrenem sopstveni. Ispostavilo se da sam se u tome pronašla. Ubrzo, u najvećoj meri na suprugov nagovor, dala sam otkaz u državnoj firmi i fokusirala se na društvene mreže. Od tada sve se promenilo nabolje. Nikada ne bih menjala svoj posao, zahvalna sam i srećna što radim ono što najviše volim.

Šta je definisalo vaš osećaj za lepo?

- Mislim da su za to najviše zaslužni moji tata i tetka, koji su pratili modne trendove, kao i mama, koja mi nikada nije branila da se igram sa njenom šminkom i odećom.

Kako se negujete?

- Još od tinejdžerskih dana lice čistim tonikom. Svakog jutra nanosim dnevnu, a uveče noćnu kremu. Dva puta nedeljno stavljam masku, što mi veoma prija posle celodnevnog nošenja šminke. Napomenula bih da mejkap skidam duže nego što ga nanosim, da bih ga temeljno uklonila. Volim da koristim kokosovo ulje za predeo oko očiju, kao i kvalitetnu penu bez sapuna za umivanje.

Sledite li slepo “mejkap” trendove?

- Kao i modne, stalno pratim “beauty” trendove i volim da isprobavam novitete. Iako imam punu sobu šminke, zbog posla kojim se bavim stalno kupujem i dobijam nove proizvode, kako bih bila u toku sa inovacijama na tržištu. U skladu s tim savetujem devojke koje me prate. Lično volim i prirodan i “glam” izgled, naravno, u zavisnosti od prilike.

Kako se hranite?

- Ishrana je važan segment lepote, jer se ono što jedemo odražava na našem licu. S vremenom sam naučila sebe da volim sve što je zdravo, pa tako dan ne mogu da zamislim bez mnogo vode, voća i povrća, čorbe i kuvanih jela. Imam tu sreću da moja svekrva odlično kuva, pa se svi zdravo hranimo.

Iz vašeg iskustva, jesu li cena i kvalitet uvek u srazmeri?

- Uvek se može naći odličan proizvod po niskoj ceni i preskup koji vam ne odgovara. Koristim i skuplje i jeftinije “drogerijske” proizvode i izdvajam one koji su najbolji. Ukoliko nešto promovišem, prethodno to isprobam, jer mi je poverenje ljudi koji me prate najvažnije.

Jeste li danas verni proverenim brendovima ili još eksperimentišete?

- Postoje proizvodi kojima sam godinama verna, ali zbog prirode posla kojim se bavim testiram gotovo sve što je novo. Ponekad to ume da bude veoma teško. Iako, recimo, koristim savršenu noćnu kremu za osetljivu kožu kakvu imam, zbog stalnih inovacija i unapređivanja proizvoda neophodno je da sve isprobam kako bih bila u toku.

Da li za novac ispunjavate sve želje klijenta ili se ipak trudite da sačuvate autentičnost?

- Moram da priznam da se često dešava da odbijem saradnju upravo zbog ograničavanja kreativnosti. Posao influensera isti je kao posao kreativnog direktora i smatram da je na brendu da osmisli i plasira dobar proizvod, a na nama da ga prezentujemo. Kad god nas klijent ili agencija previše ograničavaju, izgubi se spontanost i prezentovanje se pretvara u puku reklamu.

Kakva vam je konkurencija u Srbiji, koliko je teško izboriti se za svoje parče kolača na blogerskoj trpezi?

- Bjuti blogera je mnogo, ali svako ima svoju publiku, dok je modnih blogera znatno manje. Moj napredak odvijao se postepeno, ali konstantno, i uvek sam se trudila da budem autentična. Svakodnevno osmišljavam nove i drugačije sadržaje, trudim se da se usavršavam. Nikada se ni sa kim nisam upoređivala i veoma sam ponosna na sve što sam postigla. Oduvek sam bila perfekcionista i samoj sebi najveći kritičar. Vodim se parolom da uvek može bolje i više. Zato i volim svoj posao, jer me iznova motiviše.

“Nedelje mode” sada pratite sa lica mesta. Kako to utiče na vašu percepciju mode?

- Imala sam čast da uživo gledam revije nekih od najpoznatijih modnih dizajnera i moram da vam priznam da su me zadivili način organizacije i koncept. Pored najaktuelnijih svetskih manekenki, videla sam i holivudske dive Nikol Kidman i Ketrin Zitu Džons, čija je harizma uživo veća nego u filmovima. To je sjajno iskustvo i mislim da je za uspešnog blogera neophodno da upozna modu i na taj način širi kontakte i sreće kolege širom sveta. Njujork, Pariz, Milano i London epicentri su mode i veoma važni za blogere i influensere. Sve to širi vidike i omogućava da sadržaj koji pravim bude kvalitetniji i zanimljiviji.

Kakvi su vam dalji ciljevi, čemu težite i o čemu maštate?

- Težim da budem još uspešnija, volela bih da jednog dana imam svoju liniju šminke ili odeće. Fokus mi je na kvalitetu i inovativnosti onoga što plasiram. Takođe, volela bih da nađem načina da pomognem što većem broju ljudi, da odgovorim na svako pitanje mojih pratilaca i da najmlađima budem dobar primer.

Deana Đukić Miomir Milić