Najprestižnija nagrada za marketing pripala Plazma Mini Mini kampanji "Čik prestani da se zabavljaš"
Kampanja "Čik prestani da se zabavljaš" osvojila je bronzanu nagradu na Effie Awards festivalu, u kategoriji prehrambena industrija, grickalice i dezerti. Kampanju za Plazma Mini-Mini kompanija Bambi kreirala je u saradnji sa agencijom McCann Beograd.
Dobitnici nagrada na prvom Effie Awards Festivalu, najprestižnijem svetskom priznanju za efektivnost u marketingu, proglašeni su 15. juna u hotelu Radisson Blu Old Mill Hotelu u Beogradu. Plazma je ponosna što svakom novom nagradom potvrđuje svoj neprikosnoveni kvalitet i lidersku poziciju, a najznačajnija nagrada svetskog ranga stigla je upravo na 50. rođendan omiljenog domaćeg brenda.
- Velika je čast da u prvoj godini Effie nagrada, jedna pripadne i Plazma brendu. Ova nagrada je potvrda kako jaki kreativni koncepti i inovativna komunikacija podmladjuju brend i otvaraju vrata mladjoj ciljnoj grupi – tinejdžerima - istakla je Aleksandra Savić, Senior Brend Menadžerka.
Effie Awards festival organizovan je prvi put ove godine u Srbiji, uz podršku udruženja IAA Serbia. Dva srebrna trofeja i šest bronzanih dodeljeno je najuspešnijim kampanjama realizovanim u periodu od 1. jula 2015. do 31. decembra 2016. godine.
Pročitajte još
Sok od nara je moćan zaštitnik: 5 razloga zbog kojih je važno da bude jutarnja rutina
Sok od nara čuva zdravlje
18/04/2024
Saznajte višeBogata je kalcijumom i magnezijumom, a ne goji: Tajna vitke linije Ive Štrljić je u ovoj namirnici
Užina Ive Štrljić je ovo povrće
17/04/2024
Saznajte višePoklanjamo karte za film Građanski rat: Šokantna priča koja menja pogled na budućnost
Poklanjamo karte za film Građanski rat
13/04/2024
Saznajte višeImao je sve, ali najveću želju Roberto Kavali nije ostvario
Želja Roberta Kavalija ostala je neostvarena
13/04/2024
Saznajte više
Komentari (0)