Da vam krene nabolje: Šta obavezno raditi svakog jutra za produktivniji dan

Da vam krene nabolje: Šta obavezno raditi svakog jutra za produktivniji dan

Autor: | 30/05/2017

0


Teško da će vam dan biti produktivan ako ustanete u zadnji čas, stavite malo maskare i na putu do posla zgrabite kafu, a pri tome niste doručkovali. Od velike je važnosti kvalitetno doručkovati i ustati ranije kako biste u miru započeli dan, a što još možete uraditi kako biste tokom dana bili produktivniji pročitajte u nastavku.

Probudite se ranije

Važno je da ujutro imate dovoljno vremena da se pripremite se za radni dan. Umesto da ustanete pet minuta pre odlaska na posao, pokušajte ustati sat ili dva ranije. Tako ćete imati vremena za jutarnje opuštanje, kafu i doručak pre no što izjurite iz stana, a stići ćete i da sredite misli i obaveze pre no se sa njima uhvatite u koštac.

Lekovita smesa od koprive koja leči nesanicu, žuč i umor



Pojedite kvalitetan doručak

Zabluda je da kvalitetan doručak oduzima puno vremena. Smoothie pun vlakana i vitamina možete pripremiti u par minuta baš kao i zobenu kašu, zobene pahuljice s voćem ili neki sličan doručak za koji je potrebno jednostavno ubaciti sve sastojke u jednu posudu bez dugotrajne pripreme. Telo će vam biti zahvalno na zdravom doručku, a i tekom dana ćete se osećati bolje i imati više energije.

Pogledajte se u ogledalu, ovako koža reaguje kada ste pod stresom

Vežbajte ili meditirajte

Ujutro je dobro izdvojiti i malo vremena za laganu vežbu ili samo meditaciju kako biste telo i um smirili i pripremili za naporan dan. Na ovaj način ćete uravnotežiti telo i um, te smirenije prihvatiti i preći sve prepreke koje vam se tokom dana nađu na putu.

Raščistite životni prostor

Nemojte izjuriti iz stana ostavljavši krevet u haosu, a kuhinju punu prljavog posuđa od doručka ili pak večere pre. Ako izdvojite samo malo vremena da pospremite iza sebe osećate će se spremnije za radni dan, no sa saznanjem da vas nakon posla čeka nered kod kuće i stvara vam dodatni stres.

Napravite listu zadataka

Lista zadataka ili to-do lista je nešto bez čega kvalitetna organizacija vremena jednostavno ne prolazi. Napravite listu i poređajte je po prioritetima. Osećate će se odlično svaki put kada nešto precrtate sa liste i nećete više zaboravljati na sastanke i zadatke koje ste trebali obaviti.

Komentari (0)

Loading
Hellomagazin.rs Guliver/Thinkstock
Tagovi: navike zdravlje

Najnovije vesti