Ovih osam filmova je kritika ocrnila, a ipak su se našli u trci za Oskara (video)

Autor: | 21/02/2017

0

Smatra se da je Oskar najveća nagrada koju jedno filmsko ostvarenje i njegovi delatnici mogu da dobiju, ali pre svečane dodele i izbora, filmovi prolaze kroz oštru ocenu kritičara, kroz mišljenje gledalaca... Da bi se uopšte našli u izboru za prestižnu nagradu. Ovih osam filmova je kritika ocrnila, publika ih je s nezadovoljstvom i bez strasti odgledala, a oni su se ipak našli u trci...

Suicide Squad (2016)

Film je na otvaranju oborio rekorde na blagajnama, ali su ga kritičari sasekli! Vanity Fair  je film jednostavno nazvao "Ružnim i dosadnim", dok je TIME imao savet: “Pojavljivanje Harley Quinn je najbolji momenat u filmu, posle toga možete slobodno da odustanete od gledanja!" Ali, kako god kritičari bili oštri, ekipa koja je radila šminku na ovom filmu se našla među nominovanima za Oskara!

Fifty Shades of Grey (2015)

Vrela novela koja je pretočena u blokbaster zbog kojeg su mnogi pocrveneli dok su gledali, najviše je ocrnjena od strane fanova koji su rekli da je film dosadan i razvodnjen.  "Dosadno, izveštačeno, erotično kao i reklama za Pottery Barn”  - objavio je Rolling Stone. Film je naišao na kritike na čitavom svetu: “Gospodin Dornan je imao blag uticaj na izradu modela gospodina Greja, pri tome mislimo na figuru od drveta ili lego kockica”. U New York Times izašla je kritika koja kaže da je Džejmi Dornan i njegovo tumačenje Greja potpuno neubedljivo i mlako. Ali kritike nisu "usporile" zaradu koju je ovaj film ostvarivao, a za Oskara se takmičio u kategoriji za najbolju originalnu pesmu  sa numerom “Earned It”.

Pearl Harbor (2001)

Prema legendarnom filmskom kritičaru Rodžeru Ebertu, ova istorijsko-akciona drama je "Film od dva sata koji je "stisnut" u tri sata, prepun nepotrebnih specijalnih efekata i sa zapanjujućom ljubavnom pričom o jednoj običnoj banalnosti!" Ipak, Akademija je prepoznala vrednosti ovog filma, pa je bio nominovan za najbolji zvuk i najbolje vizuelne efekte, a statuetu je dobio za najbolje zvučne efekte.

Norbit (2007)

Film je bio jako loše ocenjen na listama, a Edi Marfi je dobio više kritika za ovaj film koji je proglašen za uvredljiv i to na više nivoa. “Film izgleda kao noćna mora u kojoj su iskombinovani brutalna ženstvenost i ogavne šale" rekao je Majkl Vilmington za Chicago Tribune. Ipak, pretvaranje Edija Marfija u morbidno opsesivnog Raspućina bilo je dovoljno da film bude nominovan u kategoriji najbolja šminka.

Transformers: Revenge of the Fallen (2009)

Rodžer Ebert je za ovaj film rekao da je "Grozno iskustvo nepodnošljive dužine", a mnoštvo njegovih kolega se složilo s njim. "Film je kao predstava iz pakla, ona vrsta kada grupa dečurlije razbuca kuću dok na podu dnevne sobe besni rat a vi raspravljate o raznim opcijama kako otvoriti bocu s vinom" napisala je Meri Pols za Time. Kako god, ovaj film je pokupio nagradu za najbolji zvuk.

Waterworld (1995)

Ovaj apokaliptični triler nije dobio kritike kakve je očekivao, posebno jer ga je radio Kevin Kostner. New York Times je film nazvao "Predimenzioniranim, napumpanim i bizarnim epskim delom ispresecanim nategnutim akcionim scenama, koje su traljavo uklopljene u film, ali je ipak uzbudljiv". Film je nominovan u kategoriji za najbolji zvuk.

Hollow Man (2000)

“Naslov definitivno sve govori. Ovo je rupa, čoveče!" napisala je Suzan Vlozčajna za USA Today. I ostale kritike su bile sličnog tipa, ali na njihovu žalost, ovaj film se našao u trci za nagradu za najbolje vizuelne efekte.

Click (2006)

Time Out je nazvao ovo ostvarenje Adama Sendlera “Porodičnom tragedijom maskiranom u komičnu priču". Film je predstavljen kao komedija, ali znate šta ovo nije ni malo smešno - napisao je Rodžer Ebert. Kako god, film se našao među nominovanima za najbolju šminku.