Poznati glumci u reklamama: Glumački posao ima dve strane - jedna je umetnička, a druga komercijalna

Poznati glumci u reklamama: Glumački posao ima dve strane - jedna je umetnička, a druga komercijalna

Autor: | 23/12/2015

0

Po ugledu na svetske kompanije, poslednjih godina i u Srbiji velike kompanije i trgovinski lanci sve više angažuju poznate ličnosti da reklamiraju njihove proizvode. Najtraženiji su glumci, pevači, sportisti, a reklamiraju sve - od kafe, odeće do piva i vode.

Tako su Milena Dravić i Dragan Nikolić godinama bili zaštitno lice poznate marke kafe, Novak Đoković je reklamirao jedan trgovinski lanac, kao i Željko Joksimović, dok Sergej Trifunović reklamira čips, a Miloš Biković picu.

- Snimanje reklama definitivno jeste deo našeg posla, ali treba to i zaslužiti. Što se nas tiče, Milena i ja smo u svemu ovome zahtevali jedan veoma visok nivo i sve je bilo vrlo profesionalno. Kao na snimanju filma. Milena i ja smo zapravo otvorili vrata i za druge kolege koje su kasnije počele da snimaju reklame. Takođe, mislim da je bitna povratna informacija o prodaji reklamiranog proizvoda - rekao je svojevremeno Dragan Nikolić, koji je reklamu za kafu snimao punih deset godina.

Dodatnoj zaradi od reklama nisu odoleli ni Dragan - Gagi Jovanović i njegova supruga Branka Pujić koja ističe da snimanje reklama shvata kao i svaki drugi glumački izazov.

- Pre svega, bitno mi je koji proizvod je u pitanju, ali moram da priznam da je podjednako, ako ne i važniji, finansijski momenat kada je u pitanju snimanje reklame. Tako je to kod nas. Reklama jeste efektna, ali ne znam koliko doprinosi prodaji - rekao je Slobodan - Boda Ninković, koji je reklamirao sokove.

Miloš Biković je poslednjih godina najtraženiji srpski glumac, pa je svoju popularnost unovčio i snimajući reklame i to ne samo u Srbiji, već i u Rusiji gde je popularnost stekao ulogom u filmu "Sunčanica" Nikite Mihalkova.

- Glumački posao ima dve strane - jedna je umetnička, a druga komercijalna. Vi morate da balansirate između te dve stvari. Divim se glumcima koji uspevaju da ostanu samo umetnici i da ne uđu u sferu koja je komercijalna. S druge strane, sve što radim, bilo to reklama ili spot, mora da ima neku meru i ukus, da nikada ne postane deo naše rijaliti stvarnosti ili estrade - rekao je Biković.

Severina Kojić je poslednjih nekoliko godina reklamirala sladoled, dok se Seka Sablić pojavljivala u reklami za prašak za veš.

- Mene na zanima da li se taj proizvod bolje prodaje ili ne zato što sam ja u reklami. Jedino me zanima da dobro uradim svoj deo jer i snimanje reklama je deo mog posla. Svi znamo koji je interes za snimanje reklama - rekla je Seka Sablić.

O honorarima koje dobijaju za snimanje reklama poznati ne žele da pričaju, ali nije tajna da su u pitanju cifre od kojih se običnim ljudima vrti u glavi, mada u poslednje vreme sve češće se radi i na kompenzaciju, pišu vesti-online.com.

Bosanski glumac Emir kaže da reklame snimaju samo najbolji glumci.
- Možemo reći da recimo Džordž Kluni reklamira votku, Leonardo Dikaprio satove, Kevin Kostner jednu aviokompaniju, a ja radim jedan vrlo poznati brend. I ne mislim da sam samo po tome poznat u regiji, ali sam napravio dosta ozbiljnih poslova i izvan nečega što se zove reklama - rekao Hadžihafizbegović.

Komentari (0)

Loading
hellomagazin.rs hello