Milica Pavlović: Naši muškarci su mnogo šarmantniji od Španaca

Autor: | 30/09/2015

Pevačica Milica Pavlović i ovog leta imala je niz poslovnih uspeha, a njen najnoviji singl „Demantujem“ je po nepisanom pravilu koji važi za sve njene pesme postao je veliki hit.

Osim kod publike, ova numera naišla je i na odličan prijem njenih kolega, od kojih je dobila mnogo pohvala, a mnogi pevači su rado na svojim profilima na društvenim mrežama delili sa fanovima novi hit atraktivne pevačice. Podstaknuta uspehom, lepa brineta odlučila je da sebe nagradi odmorom u Španiji, na koji je otišla u društvu dve drugarice.

- Ovo mi je bilo prvi put posle duže vremena da imam sedam slobodnih dana, pa sam odlučila da ih pametno iskoristim i odem na zasluženi odmor. Sa dve dobre prijateljice iz Švajcarske, sa kojima se družim još iz perioda kada sam živela u toj zemlji, otišla sam na špansko ostrvo Majorku. Želele smo da se odmaramo u mirnom mestu tako da nismo letovale u glavnom gradu, ali smo organizovale dvodnevni izlet tokom koga smo posetile Palma de Majorku - počinje priču Milica.

- Jako mi je bilo drago što sam provela nedelju dana sa dobrim prijateljicama koje nemam priliku da viđam tako često, a i kada se sretnemo, uglavnom je to nakratko, pa je sada bila idealna prilika za duge ženske razgovore. Uspele smo da nadoknadimo sve što smo propustile u poslednje vreme i da se podsetimo nekih ranijih dana kada smo bile mlađe. Sada smo sve tri zaposlene, jedna drugarica je udata, a druga ima dugu vezu, pa sam samo ja bez stalnog partnera, ali u svakom društvu mora da postoji neko ko odudara. Nadam se da će se i u mom životu uskoro pojaviti neki značajan muškarac.

Milica je sa prijateljicama provodila dane na plažama, dok su večeri bile rezervisane za izlaske i posete odličnim restoranima, mada nisu propustile ni noćne provode.

- Posećivale smo restorane i uživale u španskim specijalitetima, koji su odlični i zbog kojih sam dobila nekoliko kilograma tokom odmora, ali smo nekoliko puta izašle i u noćne klubove. Nisam previše oduševljena tamošnjim provodom i moram da priznam da naši ljudi znaju bolje da se zabavljaju - iskrena je mlada zvezda u usponu. - Grad Palma de Majorka je na mene ostavio vrlo lep utisak, uživala sam u šetnjama tamošnjim ulicama, a obišle smo i mnoge znamenitosti, među kojima je katedrala. Bile smo i na popularnoj plaži „Niki“, gde se dvadeset četiri sata održavaju žurke i tamo je mnogo bolji provod nego u noćnim klubovima.

Dvadesetčetvorogodišnja pevačica tvrdi da su je Španci osvojili svojom srdačnošću i ljubaznošću i da se zahvaljujući njihovom gostoprimstvu odlično osećala na odmoru.

- Ljudi su izuzetno prijatni i otvoreni, pozdravljaju te na svakom koraku, što boravak u toj zemlji čini jako lepim. Ostrvo je još puno turista, tako da smo viđali ljude iz svih krajeva sveta, ali moram da priznam da su naši muškarci najlepši i da niko na letovanju nije uspeo da mi privuče pažnju - otkriva Pavlovićeva, koja se sa putovanja vratila sa mnogo poklona za najbliže.

- Obilaske butika nisam izostavila, ali pošto nisam neki šopingholičar nisam preterivala u tome, tako da nisam kupila sebi ništa posebno. Zanimljivije mi je bilo da razgledam lokalne radnje, u kojima se prodaju suveniri i druge zanimljive stvari. Tako sam pronašla jednu prodavnicu u kojoj su bile predivne krpe sa porukama ljubavi, što sam kupila mnogim drugaricama, za dete jedne drugarice sam takođe našla odlične stvari sa emotivnim natpisima i jedva čekam da sve što sam kupila podelim dragim ljudima i vidim njihovu reakciju.

Po povratku u Beograd, Milica se vratila uobičajenoj rutini i nastupima koje svakog vikenda ima po klubovima širom Evrope jer je poslednjih nekoliko godina jedna od najangažovanijih mladih pevačica.

- Polako se vraćam u kolotečinu i samo dan po povratku sa odmora imala sam zakazan nastup. Osim toga, pripremam i koreografiju za pesmu „Demantujem“, koju ću uskoro prvi put da izvedem u jednoj televizijskoj emisiji, a očekuje me i početak rada na pripremi mog drugog albuma. Novi CD planiram da objavim na proleće sledeće godine, ali ću publiku pre toga obradovati po kojim singlom, jer mislim da pripadam mladoj generaciji pevača od kojih se traži da stalno budu aktuelni i da često objavljuju nove pesme - tvrdi atraktivna Leskovčanka koja kaže da sve odluke o karijeri donosi sama.

- Po prirodi sam tvrdoglava, ali dozvoljavam drugima da mi kažu svoje mišljenje i dobro razmotrim sve sugestije na moj račun, ali krajnje odluke donosim sama i mislim da mi za sada dobro ide.

I pored gustog rasporeda, šarmantna dvadesetčetvorogodišnjakinja uskoro planira da priušti sebi još jedan odmor, ali ovog puta sa porodicom.

- Spremam se da otputujem kod oca u Švajcarsku i jako se radujem još jednom druženju sa porodicom. U poslednje vreme sam mnogo radila, gotovo neprestano, i kada živite takvim tempom, dođete u fazu kada i vaša duša i vaše telo traže odmor, tako da sam rešila da to sebi priuštim - zaključuje Pavlovićeva.