Novi Jordan Look najbolji izbor ove sezone

Novi Jordan Look najbolji izbor ove sezone

Autor: | 20/05/2015

0


Atraktivni modeli iz nove "Jordan" kolekcije prikazani su na originalnoj modnoj reviji u BUZZ koncept prodavnici u Ušće Shopping Centru. Ljubitelji čuvenih Džordanki uživali su u modnom performansu na kome su nove modele, pored manekena, predstavile i javne ličnosti - pevačica Martina Vrbos, maneken Vlada Vuksanović, tviteraš Milan Vučićević, poznatiji kao Nichim Izazvan, kreator Saša Vidić i glumica Dragana Mićalović.
Neobična revija pokazala je da da Jordan patike više nisu samo sportski detalj, već se one kombinuju sa modernom, urbanom garderobom i predstavljaju lični pečat modnog stila današnje generacije.


Prve Air Jordan patike, koje se popularno nazivajui "J’s", proizvedene su za Majkla Džordana 1984. godine i zvanično su puštene u prodaju 1985. Dizajnirao ih je Piter Mur u crveno - beloj boji kako bi se uklopile uz dres "Čikago Bulsa", kluba za koji je Majkl Džordan tada igrao. Prve “Džordanke” kojesu se našle na svetsko m tržištu dizajnirao je Tinker Hatfild 1989. godinei bile sudostupne u 4 boje. Od predstavljanja tržištu, Jordan patike evoluirale su od originalnih košarkaških patika do patikakoje se mogu kombinovati uz različite autfite. Air Jordan brend trenutno je sponzor 21 igrača NBA lige, među kojima su i Rasel Vesbruk, Kris Paul, Rej Alen, Blejk Grifin i Karmelo Antoni. Pored NBA lige, Air Jordan je takođe sponzor WNBA, NFL i MLB lige.


Kažu da ko nije nosio “Džordanke” ne zna šta je patika. Retko da danas negde možete da odete a da ne vidite bar jednog klinca ili sredovečnog momka u “Džordankama”. Na svim Jordan brand proizvodima na unutrašnjoj etiketi piše kratko i jasno "Quality inspired by the greatest ever" ("Kvalitet inspirisan najvećim").
Nova Jordan kolekcija dostupna je u BUZZ prodavnicama u tržnim centrimaUšće i Delta City, Knez Mihailovoj ulici u Beogradu, kao i u BUZZ prodavnici u Zmaj Jovinoj u Novom Sadu.

O BUZZ KONCEPT STORE-u:
BUZZ je mesto koje spaja odličnu kupovinu sa različitim, vrhunskim, kao novim tako i etabliranim oblastima urbanog načina života.
BUZZ potrošačima donosi novineiz lokalnog i globalnog okruženja pažljivo selektovanim kolekcijama kao i načinom prezentacije proizvoda
BUZZ ova misija je da promoviše novu kulturu casual i sportskog odevanja kroz modernu, drugačiju i originalnu prezentaciju.
BUZZOVI potrošači prate svetske trendove i sami su trendseteri, opredeljeni su za sportsku eleganciju koja oslikava njihov način života opušteni su i cool.

Komentari (0)

Loading
Tamara Roksandić hellomagazin

Najnovije vesti