Na revijama njujorškog i londonskog Fashion Weeka videli smo kako slavni dizajneri lansiraju novi trend – logomaniju! No, za razliku od Aleksandera Vanga i Done Karan, koji su modele iz kolekcije za proleće 2014. godine „preplavili“svojim logotipom, drugi su se odlučili za nešto drugačiji trend.
Ashish , London Women fashion week, summer 2014
Iako su prethodnih sezona svi „bežali“ od prenapadnih logotipa koji su se smatrali obeležjem modnog neukusa i kiča, slavni dizajneri su za proleće 2014. ponovo plasirali ovaj trend, ali sa logoom Coca Cole.
Najpre je na scenu stupila sportska bordo majica na reviji Marka Džejkobsa, inače kreativnog direktora dijetalne Cole, koja je na sebi imala prepoznatljiv print ovog osvežavajućeg pića.
Američkom dizajneru ubrzo se pridružio i modni brend Ashish, koji je na Nedelji mode u Londonu prikazao niz svetlucavih potkošulja, majica i haljina, ukrašenih simbolom ovog brenda.
Zahvaljujući spomenutim dizajnerima, ne sumnjamo da će se Coca Cola print ubrzo naći i u ponudi high street brendova!
Tekst: Life Content
Izvor: Fashion.hr
Foto: Sipa
Pročitajte još
s.Oliver predstavlja vrhunska odela za sve prilike
s.Oliver predstavlja odela za svečane prilike
28/03/2024
Saznajte višeElegantno i damski: Tamara Dragičević prvi put pokazala trudnički stomak
Tamara Dragičević pokazala trudnički stomak
26/03/2024
Saznajte višeKarirano, moćno, besprekorno: Tamara Vučić u odelu neobičnog kroja, savršenom za proleće
Stil Tamare Vučić ne prestaje da oduševljava
24/03/2024
Saznajte višeSindi Kraford u modelu farmerki koji savršeno pristaje svakoj građi tela i svim godinama
Sindi Kraford u farmerkama koje pristaju svakoj ženi
16/03/2024
Saznajte više
Komentari (0)