Ana Pendić - Radoš: Moda kao posao i igra

Ana Pendić - Radoš: Moda kao posao i igra

Autor: | 07/07/2012

0

Popularna televizijska voditeljka Ana Pandić-Radoš jedno je od „Pinkovih“ lica koje je na ovoj televiziji skoro od početka. Životni moto „Carpe diem“, što znači „Iskoristi dan“, zgodna Beograđanka dokazuje svojim ozbiljnim odnosom prema poslu i načinu na koji blansira između profesionalnih obaveza i slobodnog vremena. Televizijska publika uživa u njenom šarmu, duhovitosti i spontanosti koju pokazuje dok vodi „Šopingholičarke“, popularnu emisiju „ružičaste televizije“. Nekadašnja „loto devojka“, kako je u medijima često nazivaju jer je godinama bila zaštitni znak ove igre na sreću, ostvarena je u harmoničnom braku sa Vojkanom Radošem. Sa direktorom opštih poslova na televiziji „B92“ bivša manekenka na „ludi kamen“ stala je u septembru prošle godine.

Atraktivna dama, čiji su zaštitni znak duge i savršeno oblikovane noge, voditeljskim poslom počela je da se bavi uporedo sa modelingom. Kao manekenka modne agencije „Click“ ostvarila je vrlo uspešnu karijeru, a zbog odličnog hoda, besprekornog držanja i savršenih proporcija tela često je angažovana na pisti.
Prilikom susreta sa ekipom magazina „Hello!“ voditeljka očiju nebeskoplave boje je ljubazna, srdačna u ophođenju i veoma profesionalna, a razgovor započinjemo omiljenom ženskom temom- stilu odevanja i šopingu.
Kako biste opisali vaš stil odevanja? Da li je opušten, elegantan ili kombinacija ta dva stila?
- Udoban, opušten i samo moj. Šta ću obući zavisi isključivo od raspoloženja, pa se često dogodi da uveče izađem u farmerkama i „starkama“, a da na običnu popodnevnu kafu sa drugaricama odem u haljini, na visokim potpeticama, kompletno našminkana i doterana. Moda ne bi trebalo da bude opterećenje, već zabava, stvar trenutka, mašte i vašeg raspoloženja. Nešto u čemu se vi lično dobro osećate.

Koliko se vaš dnevni stil razlikuje od večernjeg?

- Neka generalna načela u vezi sa dnevnim i večernjim varijantama postoje. Međutim, poslednjih godina gotovo da nema pravila, više niko ne kombinuje tašnu i cipele istog stila, moguće su kombinacije skoro svih boja, svih materijala, i to je ono što modu čini uzbudljivom. Daje vam mogućnost da iskažete svoju individualnost, da maštate i uživate.
Na šta najradije trošite novac?
- Poput devedeset posto žena, na cipele i tašne.

Kupujete li planski ili stihijski i koliko ste u šopingu racionalni?
- Idem u kupovinu samo kada sam za to raspoložena, kada imam dovoljno vremena, uglavnom idem sama. Ipak, češće se događa da, dok završavam nešto po gradu, prođem pored izloga i vidim nešto, uđem i probam komad. Ne spadam u onaj tip žena koje mogu da provedu sate u šopingu, niti mogu nekome da u tome pravim društvo. Retko lečim depresiju šopingom jer sam odavno shvatila da vas to oraspoloži trenutno, nikad na duže staze.
Koliko vam je kvalitet i brend odeće bitan?
- Ne uvek, ali uglavnom brend znači kvalitet i zato se ljudi koji sebi mogu to da priušte odlučuju za garderobu sa potpisom poznatih kreatora. Međutim, moramo imati u vidu da poznat brend ne znači uvek i stil. Stil ili imate ili nemate. Ne može se kupiti, a manjak stila se ne može sakriti ni najskupljim krpicama.

Piše: Nadežda Jokić

Foto: Naike Bokan

Komentari (0)

Loading
Tamara Roksandić hellomagazin