Katarina Živković i Branislav Janković: Oduševljeni Kubom i Kanadom

Autor: | 06/06/2012

Pevačica Katarina Živković i njen dečko maneken i voditelj Branislav Janković vratili su se sa tronedeljnog odmora koji su proveli u Kanadi i na Kubi. Par je na put krenuo neposredno posle završetka „Grand“ festivala na kojem pevačica nije ušla u finale zbog čega je bila razočarana i tužna. Ipak, čim su dotakli tlo Severne Amerike njeno raspoloženje se promenilo, jer ju je očekivao odličan provod u Torontu i uživanje na dvadeset kilometara dugoj peščanoj plaži u Varaderu. „Ovo je najlepša zemlja koju su videle ljudske oči“ rekao je davno Kristofer Kolumbo za Kubu, a istu rečenicu ponavljaju i Katarina i Bane po povratku.
- Odavno smo planirali da posetimo Kubu, ali nam je planove ubrzao naš prijatelj koji živi u Torontu. Pozvao nas je da budemo njegovi gosti što smo prihvatili, a tada smo i rešili da to što smo u Kanadi iskoristimo da odemo na Kubu. Oboje smo fascinirani zemljom, onakva je kakvom sam je zamišljao na osnovu priča koje sam čuo.  Posmatrajući luksuzne hotele, more i plažu Kuba je raj na zemlji, ali čim se izađe iz tih hotela nailazi se na bedu. To je pravo lice te zemlje. Stanovništvo je siromašno, ali i pored toga oni su srećni, veseli su i sve im se svodi na muziku i ples – kaže Bane koji će posebno pamtiti ekskurziju džip safari.
- Tokom te ekskurzije obišli smo mnogo siromašnih sela. Beda se najviše vidi po tome gde žive. Njihove kuće su uglavnom barake koje nemaju ni prozore, putevi su im loši, a mnogi delovi su zapušteni. Posetili smo i plantažu banana i jednu pećinu koja me je fascinirala svojom veličinom. Oni voze stare automobile, a jedan taksista mi je izašao u susret i dozvolio da i ja vozim.
I Katarina je oduševljena zemljom, ali je za nju najprijatnije iznenađenje stanovništvo koje je u svakom trenutku spremno za ples. Često je i ona sa njima igrala, a pojedine korake savladala je uz isnstruktora plesa koji joj je bio na raspolaganju u hotelu.
- Drago mi je što sam videla Kubu, upoznala njihovu tradiciju i što sam uživala u prelepom okeanu. Toliko mi je bilo lepo da ću se tamo jednog dana vratiti. Dobro raspoloženje me nije napuštalo, pa sam u svim manifestacijama koje su bile organizovane u hotelu bila prva. Jedno veče sam i zapevala pošto je tema bila internacionalna muzika – prepričava svoje doživljaje pevačica koja je imala priliku da se u dalekoj zemlji venča sa Banetom, ali je to odbila.
- Na ulici su nam prišli Kubanci i ponudili da nam organizuju venčanje. U pitanju je atrakcija, nešto poput one u Las Vegasu. Nisam im dozvolila da me ubeđuju pošto sam u startu to odbila. Sa takvim stvarima se ne igram. Bane se samo smeškao i ostavio meni da odlučim, ali sam znala da ni on nije za to pošto je vaspitavan u duhu tradicije i pristalica je klasičnih venčanja – kaže Katarina.
Par je imao priliku da isproba mnoge tamošnje specilajitete, ali pored raznih jela od mesa mariniranog u pomorandžinom ili limunovom soku  najviše im se dopalo voće  guava.
- Prvi put sam probao tu voćku. Mala je kao šljiva, zelene je boje, a kada se otvori liči na malu lubenicu. Ima ukus mešavine jagode i kruške. Iako sam kuvar po profesiji i volim da spremam razne specijalitete, ovoga puta nisam uzeo nijedan recept – kaže Bane.
Posle sedmodnevnog boravka na egtoričnoj Kubi par se vratio u Toronto gde je proveo još nedelju dana. Katarina je tokom boravka u Kanadi ispunila svoju želju i posetila Nijagarine vodopade.
- I u Kanadi sam bila prvi put. Svideo mi se Toronto, a bez daha su me ostavili Nijagarini vodopadi. Imala sam priliku da ih posetim sa američke strane, ali mi je bila velika želja da ih vidim i sa kanadske strane sa koje su mnogo lepši. Išli smo i na najveći toranj u Torontu „CN tauer“ sa kojeg se vidi ceo grad. Prizor je fenomenalan, a neverovatan osećaj je kada sa tolike visine stanete na stakleni pod i gledate u podnožje tornja. Uživala sam u tom prizoru – kaže Katarina koja se vratila poslovnim obavezama i promovisanju pesme „Devet meseci“.