Tanja Rađenović oduševljena Amerikom

Autor: | 07/02/2012

Voditeljka „Nacionalnog dnevnika“ televizije „Pink“ zimski odmor iskoristila je na najbolji mogući način. Sa rođenim bratom najpre je posetila Ameriku, da bi potom sa porodicom nekoliko dana uživala na snežnom Kopaoniku.
Zbog odlaska u Njujork i Boston gde je boravila dve nedelje prvi put se razdvojila od svojih kćerki Anđele i Teodore duže od sedam dana, o kojima je, dok je ona odsustvovala, brinuo Tanjin suprug. Voditeljka je mesecima planirala da prvi put poseti Ameriku, a prilika da ostvari želju ukazala joj se kada ju je brat pozvao da mu se pridruži na njegovom poslovnom putu.
- Moj brat je u Njujorku učestvovao na kongresu stomatologa i rado sam prihvatila njegov poziv da krenemo zajedno. Osim Njujorka boravili smo i u Bostonu. Vremenske prilike su nas poslužile pa sam se šetala do iznemoglosti, a metro sam koristila kada mi je snaga bila na izmaku. Njujork izaziva neverovatan osećaj, sve deluje kao da ste u nekom filmu - impresionirana je Tanja američkom metropolom.
- U Njujorku smo bili smešteni u hotelu koji se nalazi u blizini „Grand central“ stanice, a u Bostonu smo bili gosti kod našeg prijatelja. Njujork sam obilazila sama, trudeći se da vidim sva mesta po kojima je ovaj grad prepoznatljiv. Stigla sam i na Koni ajlend, omiljeno izletište Njujorčana. Obala i luna-park sa ogromnom panoramom u ovo doba godine izgledaju sablasno, jer osim mene bila je samo nekolicina džogera.
Za razliku od Njujorka, u Bostonu je imala odličnog vodiča, prijatelja koji je ugostio Tanju i njenog brata. On se maksimalno potrudio da ih na pravi način upozna sa svim lepotama ovog grada.
- Boston je za američku istoriju veoma značajan,  tu su se pojavile prve varnice američke revolucije. Boston nazivaju i starom Atinom, ima nekoliko čuvenih univerziteta, među kojima je „Harvard“. Bilo mi je neverovatno da u gradu vlada takav mir koji nigde nisam doživela. Oduševio me je park u centru grada u kome sam videla veverice, patke i labudove. Tu je i veliki akvarijum i poznati „Kafe čirs“ iz serije „Kafić uzdravlje“.
Budući da Tanjin brat ima mnogo prijatelja u Americi nisu izostali ni izlasci u poznate restorane, kafiće i klubove. Noćnim životom nije previše fascinirana, kao ni poznatim restoranom „Planet Holivud“.
- U „Planet Holivudu" jela sam hamburger koji je ukusan, ali preskup. Restoran je star i nekako plastičan, čak su i mušeme pocepane. U Njujorku mi se dopao mlečni restoran u blizini hotela u kome smo bili smešteni. Zemičke sa raznim prilozima toliko su ukusne da nisam želela da menjam mesto za doručak. U Bostonu sam posetila restoran koji je vlasništvo jednog Sarajlije i uživala sam u pitama, ajvaru i kiselom kupusu.
Zbog razlike u vremenu Tanja se, dok je boravila u Americi, čula samo sa suprugom, a kćerkama je kupila mnoštvo poklona. Devojčice su se najviše obradovale odeći i obući, ali ih je zajedničko zimovanje na Kopaonik, na koje su se uputili posle Tanjinog povratka, usrećilo više od svega.
- Do ove godine zimovali smo u Italiji, u ski-centru Val Gardeni. Tamo mi živi sestra i tradicionalno smo u tom mestu provodili novogodišnje i božićne praznike. Sada smo promenili destinaciju. Teodora i Anđela skijaju od treće godine, i ja dobro skijam iako sam taj sport savladala tek pre nekoliko godina. Više uživam u zimskom nego u letnjem odmoru - kaže na kraju Tanja.