Kompanije Imlek i Tetra Pak danas su predstavile inovativnu Tetra Top ambalažu, u koju će se ubuduće pakovati mnogobrojni Imlekovi proizvodi, poput Moja Kravica, Balans+ i Jogood jogurta. Kao rezultat bliske saradnje sa kompanijom Tetra Pak, i istovremenog praćenja globalnih trendova na tržištu robe široke potrošnje, kompanija Imlek je izabrala ovaj novi ambalažni portfolio, koji obezbeđuje svežinu i čuva kvalitet proizvoda, ima jedinstven i atraktivan dizajn, i, istovremeno, smanjuje uticaj na životnu sredinu.
– Stalnim osluškivanjem potreba naših potrošača, a u saradnji sa kompanijom Tetra Pak, došli smo na ideju da naše proizvode plasiramo u kvalitetnijem pakovanju, koje zadovoljava najviše standarde očuvanja kvaliteta namirnica. Ovom saradnjom postigli smo da se određeni proizvodi brendova Moja Kravica, Balans+, Zdravo! i Jogood sada mogu pronaći na tržištu u novoj, najkvalitetnijoj ambalaži. Iako je ovo za nas bila izazovna godina, sigiran sam da ćemo i u narednom periodu opravdati lidersku poziciju na tržištu i dugogodišnje poverenje naših potrošača, istakao je direktor marketinga kompanije Imlek, Jovan Bugarčić.
Tetra Top ambalaža pretežno je napravljena od prirodnih materijala iz obnovljivih izvora, moguće ju je u potpunosti reciklirati, a pogodna je i za transport i skladištenje, uz istovremeno obezbeđivanje funkcionalnosti i svežine proizvoda. Na razvijenim tržištima i u velikim kompanijama sve više je zastupljena upotreba ovakve ambalaže, a Imlek, kao lider u tehnološkim inovacijama poznat je i po konstantnim ulaganjima u ovaj segment poslovanja.
– Naše poslovanje se oslanja na snažna partnerstva, i stoga nam je veliko zadovoljstvo što je Imlek, naš dugogodišnji partner i lider na domaćem tržištu, odlučio da uvede inovativnu Tetra Top ambalažu za neke od svojih najpoznatijih brendova. Posebno smo ponosni što će Imlek biti prva kompanija koja će u Srbiji lansirati najnovije u nizu Tetra Top pakovanja Tetra Top MiniV Nallo. Sa svojim atraktivnim i inovativnim dizajnom ovo, najmanje pakovanje iz ove porodice, idealno je za konzumaciju u pokretu, lako se otvara i zatvara, a brendovima omogućava da se dodatno istaknu. Za nas je saradnja sa Imlekom od izuzetne važnosti i nadamo se da ćemo i u budućnosti imati priliku da zajedno predstavljamo nove proizvode– izjavila je Katalina Siriteanu, direktor marketinga kompanije Tetra Pak.
Pročitajte još
Prvomajski ručak po recepturi Jelene Đoković: Roštilja i ona, ali na poseban način
Prvomajski ručak Jelene Đoković
30/04/2024
Saznajte višeĐoković jede samo ovaj hleb: Pekar otkrio tačan recept, jedan neverovatni sastojak mu daje svu čar
Recept za hleb koji Đoković jede
29/04/2024
Saznajte višePoslednja nedelja pred Uskrs: Vernici treba da ispoštuju OVE običaje, a jedno je strogo zabranjeno
Običaji pred Uskrs koje treba ispoštovati
28/04/2024
Saznajte višeAco Pejović se prepolovio: Sa 100 kilograma do fit linije u pedesetim, evo i kako!
Dijeta Aca Pejovića idealna za brzo mršavljenje
28/04/2024
Saznajte više