Nakon Izole i Hadžića, američki Harrisburg novi je dom pogona za proizvodnju Argete
Atlantic Grupa uspešno je preplivala okean koji deli Stari od Novog kontinenta i od sada jedan od svojih najuspješnijih brendova proizvodi i u Sjedinjenim Američkim Državama. Nakon uspešnih priprema danas je pokrenuta proizvodnja delikatesnog namaza Argeta u mestu Harrisburg u saveznoj državi Pennsylvania, a u prvoj godini očekuje se prihod od prodaje od tri miliona dolara.
Argeta će se, u skladu sa strogim kriterijima sledstvenosti, uz vrhunsku tehnologiju usavršenu u dve regionalnefabrike– slovenačkoj Izoli i Hadžićima u BiH, proizvoditi ekskluzivno za severnoameričko tržište u saradnji sa američkom kompanijom Brother&Sister u Harrisburgu. Poznato je kako se Argeta proizvodi bez nusproizvoda mesne industrije, isključivo od kvalitetnih komada mesa i prirodnih začina, bez konzervansa i aditiva bilo koje vrste, kao i sa istaknutim međunarodnim certifikatima kvaliteta.
Tokom novembra i decembra 2017. u saradnji sa lokalnim distributivnim partnerima kreće intenzivna distribucija Argete na gotovo dve hiljade prodajnih mesta u SAD-u i Kanadi, praćena ubrzo snažnom promotivnom kampanjom, najprije na prodajnim mestima i u digitalnim medijima. Generalni direktor Strateškog poslovnog područja Delikatesni namazi Atlantic Grupe, Enzo Smrekar, objasnio je kako je reč o značajnom iskoraku brenda koji je jedan od najpotentnijih ambasadora Atlanticove strategije internacionalizacije, ne samo u Evropi nego i u prekomorskim zemljama.
-Nećemo preterati ako kažemo da je Argeta najveći brend paštete na svetu, jer se među mnogobrojnim robnim markama pašteta,pojedinačno gledano, upravo Argete proda najviše. Kroz decenije negovanja kvaliteta i stalnih inovacija asortimana, Argeta je u delu regiona JI Europe postala i sinonim za najbolju paštetu. Kao jedan od nosioca procesa internacionalizacije u celoj Atlantic Grupi, odlučili smo se za hrabru i ambicioznu, ali dobro planiranu i realnu strategiju širenja i izvan Evrope, gde smo se već uspešno etablirali. U Austriji, naime, Argeta već ima više od 37 odsto tržišta, u Švajcarskojgotovo 30 odsto, dok u Nemačkoj i Švedskoj napredujemo od stabilnih deset odsto tržišta. Sada otvaramo vrata američkog tržišta, s velikim potencijalom koji ćemo znati da iskoristimo, rekao je Smrekar.
Pročitajte još
Poslastica dana: Kolač od 3 nespojiva sastojka po receptu Slobe Stefanovića
Recept Slobodana Stefanovića za susam keks
02/05/2024
Saznajte višePrvomajski praznik u vili Đokovića kraj Rume: Srđan i Dijana u ovoj oazi okupljaju prijatelje
Vila Đokovića kod Rume oaza za druženje
01/05/2024
Saznajte višePrvomajski ručak po recepturi Jelene Đoković: Roštilja i ona, ali na poseban način
Prvomajski ručak Jelene Đoković
30/04/2024
Saznajte više