Nije im lako: Osoblje hotela otkriva najgora iskustva s gostima

Nije im lako: Osoblje hotela otkriva najgora iskustva s gostima

Autor: | 28/04/2016

0

Kad god u hotelu nešto pođe po zlu, zaposleni na recepciji su obično prvi koji moraju da se nose s time.

To podrazumeva slušanje bezbroj besmislenih žalbi, poput onih da ne može da se spava od zvuka kiše.

U najnovijoj temi na društvenoj mreži Redit, anonimni članovi osoblja hotela podelili su s drugima najgore situacije koje su im se dogodile na radnom mestu.

Gost koji je "zaista morao da ide u WC"

Korisnik "edge231" susreo se na recepciji s nagim čovekom koji je, pokrivajući intimni deo tela rukama, dotrčao u hol, i skačući uvis kao trogodišnjak vikao da "mora u WC jer ne može da se suzdrži". Uprkos tome što su mu objasnili gde se nalazi toalet, otrčao je u poglešnom smeru – pravo ka banket sali, u kojoj se slavilo venčanje. Usledilo je vrištanje, a muškarac je plačući dotrčao nazad, nogu prekrivenih fekalijama. Kako nije želeo da ode, na kraju ga je ispratila policija, a hotel je pokrio troškove slavlja i noćenja gostiju koji su bili na venčanju.

Poplavljen džakuzi

Neretko se dešava da se gosti hotela napiju ili omame drogom, a s jednom od takvih osoba morao je da izađe na kraj korisnik "masterwax".

- Stajao sam za pultom za recepciju, kad je na njega počela da kaplje voda s plafona. Ispostavilo se da je omamljeni gost zaspao sa odvrnutom slavinom, tako da je voda poplavila ne samo kupatilo, već i celu sobu. Kucali smo na vrata, ali niko nije otvarao. Bio sam sam u smeni, tako da sam brzo otrčao do kancelarije i zgrabio kantu za đubre, kojom sam pokušao da zahvatim što više vode. Drugi gosti su počeli da pomažu, a ja sam ostao na tom mestu dok nije stigao upravnik hotela.

"Možete li da zaustavite kišu?"

Korisnika "knjxo" napao je besan gost koji nije mogao da podnese zvuk dobovanja kiše po prozoru.

- Odgovorio sam mu učtivo da ne postoji način na koji lično mogu da utičem na to, ali sve što je rekao bilo je to da će porazgovarati sa mojim šefom.

Kasni dolasci

Korisnik "bigredone88" mrzi kada gosti vikendom dođu na recepciju nekoliko sati nakon što je prošlo vreme za prijavljivanje i pritom zahtevaju da sobe budu jedna do druge.

Gosti koji "ne umeju da isključe telefon"

Veliki broj hotelskih gostiju apsolutno ništa ne zna o bontonu u vezi s upotrebom mobilnih telefona. Štaviše, mnogi od njih misle da je sasvim u redu ćaskati tokom prijavljivanja. Korisnik "gnomde" navodi da ne podnosi kada s gostima koji se prijavljuju maltene ne može da progovori reč jer "ne ispuštaju telefon iz ruku".

Nepristojni gosti

- Ima gostiju koji namerno iznajme jefitnu sobu, a onda traže skuplju kao nadoknadu za "grešku koju su zaposleni namerno napravili. Ako takvih ima ovde, imam da im poručim samo jedno – ne podnosim vas", napisao je jedan od korisnika.

"Mogu li da razgovaram s gostom iz sobe broj 123?"

Nisu samo gosti hotela ti koji mogu da budu iritantni. To važi i za osobe koje zovu recepciju i pitaju da li je u hotelu odsela neka određena osoba.

- Uvek im kažem da ne mogu da odgovorim na njihovo pitanje jer poštujemo privatnost naših gostiju i ne smemo da odajemo takve informacije. Oni se zauzvrat skoro uvek naljute i počnu da psuju - kaže "Rountree1".

Izvinjenje osoblju

Pojedini korisnici su se i sami izvinili za loše ponašanje.

- Kao gost, jednom sam se popeo na najviši sprat hotela i prosuo vodu iz kofe i bacio loptu za plažu na goste koji su sedeli za stolovima napolju. To sam uradio nekoliko puta – svaki put bih sišao, izvinio se, a onda se opet popeo i učinio isto. Bilo je vrlo zabavno. Ovom prilikom se izvinjavam svima koji su tog dana radili na recepciji. U potpunosti zaslužujete depozit koji niste želeli da mi vratite - napisao je "Berrybeak"

Komentari (0)

Loading
, Foto:guliver/thinkstock hellomagazin