Navike koje vas sprečavaju da izgubite kilograme

Korigovali ste ishranu, redovno vežbate ali kilogrami se ipak misteriozno zadržavaju. Polako vas hvataju očaj i panika – Šta to radite što nije ispravno? Sajt “women’s health” otkriva koje su to najčešće loše navike koje sprečavaju gubitak kilograma.

Klasični kardio trening

Ako redovno trčite uskoro će vam trebati više vremena da sagoriti isti broj kalorija. Umesto toga menjajte ritam i tempo vežbanja, kombinujte kardio program i dizanje tegova. Na taj način se ubrzava metabolizam i sagorećete više masti. Dizanje tegova ubrzava metabolizam mnogo duže vremena posle treninga, satima i danima će te osećati efekte svog mukotrpnog rada.

Varate, a niste ni svesni

Mislite da vodite računa o svakom zalogaju koji unosete u organizam tokom dana, a kilogrami su i dalje tu. Stvar je u tome što jedete više nego što mislite.Veliki problem su i prazne kalorije koje unosite kroz sokove i gazirana pića. Ove tečne kalorije zamenite, nezaslađenim čajevima ili kafom. Probajte da zapisujete sve što pojedete tokom dana- iznenadiće vas spisak.

Skriveni okidači glavobolje

Ne unosite dovoljno proteina

Veći unos proteina doprinosi gubitku kilograma.Više proteina u ishrani, ubrzava metabolizam i stvara osećaj sitosti. Međutim, najnovija istraživanja otkrivaju da većina populacije ne unosi dovoljno proteina. Uvrstite u svakodnevni jelovnik jaja, svinjski file, piletinu bez kožice, nemasni jogur, energetske pločice bez šećera.

Ne spavate dovoljno

Dovoljna količina sna je preduslov za postizanje željene kilaže. Istraživanja Univerziteta u Čikagu i Stenforda su zaključila da manjak sna dovodi do smanjena nivoa hormona leptina, što čini da se tokom dana osećate gladnije. Izuzetno je važno da spavate makar sedam sati tokom noći.

Šta se događa ako previše spavamo?

Krišite “sveto pavilo” dve litre vode na dan

I vrapci na grani već znaju da je dovoljna količina vode neopohodna za normalno funkcionisanje organizma. Ipak, često preskočimo da popijemo čašu vode a šteta je višestruka. Zato je najbolje da flašicu vode svuda nosite sa sobom i pijete je i onda kad ne osećate žeđ.

Hellomagazine.rsGuliver/Thinkstock

Više o temama: