Kad vaše vežbanje ne daje rezultate, sigurno u ovome grešite

Povezane vesti

Ako naporno radite u teretani, ali i dalje se osećate kao da ne ostvarujete svoje  ciljeve, ovo mogu biti vaše prepreka na tom mukotrpnom putu.


Greška broj 1: Nemate dane oporavka

Mišići se ne mogu oporaviti i napredovati bez odgovarajućeg odmora. Preterivanje u vežbama ne donosi dobre rezultate, već ima kontraefekat. Ako ne možete u potpunosti da se odmarate, onda barem nakon dva ili tri teška treninga odradite neki laganiji, koji vam neće biti ni približno toliko naporan, piše Index.hr

Greška broj 2: Vežbate određeni mišić u određeno vreme

Zamenite vežbe kojima vežbate samo jedan mišić za složeniju seriju, gde vežbate nekoliko mišića u isto vreme, kao što su sklekovi, tegovi, zgibovi i slično. Tako ćete izgubiti više kalorija, izgraditi više snage, ali i izaći brže iz teretane, što je vaša trostruka pobeda.


Greška broj 3: Ne povećavate kilažu

Bilo koja vrsta vežbanja snage pomoći će vam u sagorevanju masnoća, ali da biste zaista definisali svoju telesnu građu, morate postepeno stavljati više opterećenja na svoje mišiće,  a to se zove “progresivno treniranje mišića” . Menjajte, odnosno dodajte malo težine postepeno, kako vam bude više odgovaralo, u određenom trenutku treninga ili svakih nedelju dana, ali ne zaboravite ni na promenu broja ponavljanja. Izađite iz svoje zone udobnosti!


Greška broj 4: Niste koncentrisani

Ako tokom bilo kakve vrste treninga razmišljate o tome šta biste mogli da spremite za večeru, koliko vas je šef danas iznerviroa ili svako malo gledate na mobilni , ne očekujte rezultate.

Hellomagazin.rsGuliver/Thinkstock

Ostale vesti iz rubrike